The news is by your side.

موٹر سائیکل سوار گڑھے میں گر کر غائب ہو گیا، ویڈیو وائرل

ایک موٹر سائیکل سوار کی بائیک سمیت گڑھے میں گر کر غائب ہونے کی ویڈیو وائرل ہو گئی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک ٹائر شاپ کے باہر ایک شہری موٹر سائیکل ریورس کرنے کی کوشش کرتے ہوئے گہرے گڑھے میں گر کر غائب ہو گیا۔

یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ ہوتے ہی تیزی سے وائرل ہوئی، ٹویٹر پر اس ویڈیو کو اب تک لاکھوں افراد نے دیکھا اور شیئر کیا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک شہری دکان سے نکلا اور موٹر سائیکل پر بیٹھ کر اسے ریورس کرنے لگا۔ پیچھے ایک گڑھا تھا اور معلوم ہوتا ہے کہ شہری اس سے واقف تھا۔

شہری نے اپنی طرف سے احتیاط کی اور محتاط طریقے سے بائیک اپنی ٹانگوں کے ذریعے پیچھے کی، لیکن پچھلا ٹائر گڑھے کے کنارے پر پہنچنے کے بعد موٹر سائیکل سوار اسے سنبھال نہ سکا۔

اندازے کی معمولی غلطی کے باعث بائیک شہری کے قابو سے باہر ہو گئی اور اگلے لمحے موٹر سائیکل پیچھے پھسلتی ہوئی گہرے گڑھے میں گر کر غائب ہو گئی۔

ایسا ہی ایک واقعہ رواں برس جون میں بھی پیش آیا تھا جب ایک جوڑا اپنی اسکوٹی سمیت سیلابی گڑھے میں گر گیا تھا، یہ واقعہ بھارت کی ریاست اتر پردیش کے ضلع علی گڑھ کے علاقے کشن پور میں پیش آیا۔

اس واقعے کی ویڈیو میں پولیس افسر دیانند سنگھ اتری اور ان کی بیوی انجو اتری کو سیلاب زدہ سڑک پر اسکوٹی کی پچھلی سیٹ پر دیکھا جا سکتا ہے۔

موٹر سائیکل اس وقت کھائی میں گر گئی جب پولیس اہل کار نے بائیک کو پارکنگ کی جگہ پر کھڑا کرنا چاہا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں