The news is by your side.

Advertisement

بھارت: موٹر سائیکل سواروں کے ساتھ دل دہلا دینے والا واقعہ (ویڈیو دیکھیں)

راجستھان: بھارتی ریاست راجستھان میں دو خوش قسمت موٹر سائیکل سوار ایک لاری کے نیچے آ کر دبنے سے بال بال بچ گئے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق یہ دل دہلا دینے والا واقعہ راجستھان کے نیشنل ہائی وے پر پیش آیا، جس میں موٹر سائیکل پر سوار افراد نے خود کو الٹتی ہوئی لاری کی زد میں آنے سے بال بال بچا لیا۔

ویڈیو فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک لاری نہایت غلط انداز میں ہائی وے پر رواں دواں ہے، ڈرائیور سڑک پر لاری کو کبھی دائیں جانب کر رہا ہے تو کبھی بائیں جانب، اور پھر کچھ ہی دیر بعد اس غلط ڈرائیونگ کا نہایت خوف ناک نتیجہ برآمد ہوا۔

گزشتہ روز 62 نیشنل ہائی وے پر ہونے والا یہ حادثہ لاری ڈرائیور کے نشے میں ہونے کی وجہ سے پیش آیا، ویڈیو کلپ کے آغاز ہی سے دیکھا جا سکتا ہے کہ ڈرائیور لاری کو سڑک پر لینوں کے درمیان مسلسل گھما رہا ہے، اس دوران سامنے سے آنے والی گاڑیوں کو شدید پریشانی لاحق ہوتی رہی۔

ایک موقع پر لاری جب پل پر پہنچی تو تب بھی ڈرائیور اپنی حرکتوں سے باز نہ آیا، ایسا لگتا ہے کہ وہ سامنے سے آنے والی ٹریفک سے غافل ہو گیا تھا، حالاں کہ اسے پل کا اوپری کنارا نظر نہیں آ رہا تھا لیکن اس کے باوجود وہ لاری کو لہراتے ہوئے ڈرائیو کرتا رہا، یہاں تک ٹریفک بڑھ گئی، اور ایک موٹر سائیکل اور کار اس سے بال بال بچے۔

اچانک، جب وہ غلط لین میں لاری ڈرائیور کر رہا تھا، اس نے اپنے لین کی طرف گاڑی موڑ لی، لیکن اس نے یہ اتنی جلدی میں کیا کہ لاری الٹ گئی، اور پل کے کنارے سے بری طرح ٹکرا گئی، عین اسی وقت ایک موٹر سائیکل پر سوار دو افراد الٹتی ہوئی لاری کے نیچے سے تیزی سے نکلے اور خوف ناک موت کے منہ میں جانے سے بال بال بچ گئے۔

اطلاعات کے مطابق لاری کا ڈرائیور نشے میں تھا اور حادثے میں اسے شدید چوٹیں آئیں، حادثے کے بعد اسے راہگیروں نے اٹھا کر اسپتال پہنچایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں