The news is by your side.

Advertisement

گجرپورہ زیادتی کیس: مرکزی ملزم عابد ملہی کو آج انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش کیا جائے گا

لاہور : گجرپورہ زیادتی کیس کے مرکزی ملزم عابد ملہی کو آج انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش کیا جائے گا، پولیس نے گذشتہ روز مرکزی ملزم  کو مانگامنڈی سے گرفتار کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق ایس ایس پی انوسٹی گیشن کی جانب سے گجرپورہ زیادتی کیس میں گرفتار ملزم عابد ملہی کو آج انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش کیا جائے گا، جہاں ملزم کے جسمانی ریمانڈ کی استدعا کی جائے گی۔

ملزم عابد ملہی کا پولی گرافک ٹیسٹ اور اایک بارپھرڈی این اے ٹیسٹ کیا جائے گا جبکہ ملزم کی شناخت پریڈ کا عمل اور بیانات قلمبند کرنے کا عمل جلد مکمل کیا جائے گا۔

ایس ایس پی انویسٹی گیشن عبدالغفار قیصرانی کا کہنا ہے ہے عابد ملہی کو سی آئی اے ماڈل ٹاؤن پہنچا دیا گیا ہے، جہاں اس سے تفتیش جاری ہے ، ڈی آئی جی انویسٹی گیشن اور ڈی ایس پی سی آئی اے ماڈل ٹاؤن تحقیقات کررہے ہیں ، تھوڑی دیر میں پریس ریلیز جاری کردی جائے گی۔

مزید پڑھیں : گجرپورہ زیادتی کیس کا مرکزی ملزم گرفتار، تفتیشی افسران کیلئے انعام کا اعلان

یاد رہے گذشتہ روز لاہور پولیس نے ملزم عابد ملہی تینتیس دن بعد مانگا منڈی سے گرفتار کرلیا تھا ، سی آئی اے پولیس نے خفیہ اطلاع پر مانگا منڈی علی ٹاون ملزم کے والد کے گھر چھاپہ مارا جہاں سے ملزم عابد پولیس کے ہتھے چھڑ گیا، جس کے بعد پولیس نے ملزم عابد ملہی کو سی آئی اے ماڈل ٹاون منتقل کردیا تھا۔ مرکزی ملزم عابد کے خلاف مختلف تھانوں میں سولہ مقدمات درج ہیں۔

مرکزی ملزم عابد کے خلاف مختلف تھانوں میں سولہ مقدمات درج ہیں جبکہ کیس میں شریک دوسراملزم شفقت پہلے ہی جوڈیشل ریمانڈپرجیل میں ہے اور وہ پہلے ہی اعتراف جرم کر چکا ہے اور اس کا ڈی این اے بھی میچ ہو چکا ہے۔

واضح رہے نوستمبرکی رات ملزم عابد ملہی نے مبینہ طور پر گجر پورہ لنک روڈ پر بچوں کے سامنےماں کوزیادتی کا نشانہ بنایا تھا، لاہورسےگوجرانوالہ جاتے ہوئے خاتون کی گاڑی کا پیٹرول ختم ہو گیا تھا۔

پولیس اور قانون نافذ کرنے والے دیگر اداروں نے کڑیاں ملاتے ہوئےباہتر گھنٹے میں ملزمان کا سراغ لگایا جبکہ متاثرہ خاتون نے شفقت اور عابد کوشناخت کیا اور مقدمے میں دہشت گردی کی دفعات شامل کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں