The news is by your side.

Advertisement

بھارت کے خلاف بھٹو نے ایٹمی مارچ اور بے نظیر نے میزائل مارچ کیا: مولا بخش چانڈیو

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما مولا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ بھارت کے خلاف بھٹو نے ایٹمی مارچ، بے نظیر نے میزائل اور جے ایف تھنڈر مارچ کیا۔

تفصیلات کے مطابق مرکزی ترجمان پیپلز پارٹی سینیٹر مولابخش چانڈیو نے وفاقی وزیر اطلاعات کو جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ کرپشن کے الزامات اب نہیں چلیں گے، بلاول بھٹو کے ٹرین مارچ سے حکمران پریشان ہیں۔

انھوں نے کہا کہ حکمرانوں سے بھی حساب لیں گے، الزام لگا کر معاملہ ختم نہیں ہو سکتا، خیبر پختون خوا میں ہونے والی تباہی کا حساب دینا پڑے گا۔

مولابخش چانڈیو نے کہا کہ بلاول بھٹو جو مطالبہ کر رہے ہیں اس پر عمل دآرمد میں کیا رکاوٹ ہے، نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد سے حکومت کیوں کترا رہی ہے؟

ان کا کہنا تھا کہ پارلیمنٹ کی نیشنل سیکورٹی کمیٹی کا مطالبہ کیوں جائزنہیں، کرپشن کی باتیں 50 سال سے سن رہے ہیں، ہم احتساب سے بھاگے ہیں نہ بھاگیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  وزیر اعظم پر تنقید کرنے والوں نے کرپشن بچاؤ تحریکوں کا آغاز کردیا، افتخار درانی

خیال رہے کہ آج وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے بلاول بھٹو کو مشورہ دیاکہ وہ بھارت کے معاملے پر ٹرین مارچ کریں، ابو بچاؤ مہم تو کافی دیر تک چلنے والی ہے، مولانا فضل الرحمان اور خورشید شاہ کو پاکستان کی معیشت کا بڑا دکھ ہے۔

وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے بلاول بھٹو کو مارچ کے لیے مفت ٹرین فراہم کرنے کی پیش کش کرتے ہوئے کہا کہ ’پی پی چیئرمین اگر کرپشن کے خلاف مہم چلاتے تو وہ قومی ہیرو کے طور پر سامنے آتے۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں