The news is by your side.

Advertisement

وسیم اختر کی جان کو ایم کیو ایم لندن سے خطرہ ہے، حساس ادارے

کراچی : حساس اداروں کا کہنا ہے کہ میئر کراچی سید وسیم اختر کو متحدہ قومی موومنٹ لندن کے کارکنان سے جان کا خطرہ ہے اس لیے سخت حفاظتی اقدامات کیے جائیں۔

تفصیلات کے مطابق حساس اداروں کی جانب سے صوبائی وزارتِ داخلہ کو بھیجے مراسلے میں بتایا گیا ہے کہ میئر کراچی وسیم اختر کی جان کو خطرہ لا حق ہے سیاسی اختلافات کی وجہ سے ایم کیو ایم لندن ان پر قاتلانہ حملہ کرواسکتی ہے۔

مراسلے میں صوبائی وزارتِ داخلہ کو میئر کراچی کی حفاظت کے لیے ضروری اور فوری اقدامات اُٹھانے کی ضرورت پر ذور دیتے ہوئے وسیم اختر کی سرگرمیوں کو محدود اور آمدو رفت کو خفیہ رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

یاد رہے ایم کیو ایم بانی کی پاکستان مخالف تقریر کے وقت وسیم اختر سینٹرل جیل میں اسیر تھے اور پیشی کے وقت پاکستان مخالف نعروں کی مذمت کی تھی جب کہ رہائی ملنے کے بعد ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار کے ساتھ منسلک ہو گئے تھے۔

جس کے بعد میئر کراچی کے مختلف علاقوں کے دوروں کے دوران ایم کیو ایم لندن کے کارکنان نے شدید نعرے بازی کرتے ہوئے ان کے کاموں میں مداخلت کرنے کی کوشش بھی کی تھی۔

دوسری جانب ایم کیو ایم لندن کے ندیم نصرت نے اپنے بیان میں محکمہ داخلہ کے بیان کو سراسر جھوٹ قرار دیتے ہوئے کہا کہ محکمہ داخلہ سندھ کاخط ایم کیوایم لندن کیخلاف سازش ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ سازش ایم کیوایم لندن کےدشمن عناصرکی تیارکردہ ہے، اس کی تحقیقات کی جائے اور میئرکراچی سمیت جن جن حضرات کانام خط میں ہے انہیں فی الفور سیکیورٹی دی جائے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں