ایم کیوایم پاکستان کا انتخابی نتائج میں دھاندلی کے خلاف الیکشن ٹریبونل اور عدالت جانے کا اعلان
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم پاکستان کا انتخابی نتائج میں دھاندلی کے خلاف الیکشن ٹریبونل اور عدالت جانے کا اعلان

فاروق ستار نے کراچی میں نشستیں کم ملنے کا ذمے دار نواز شریف اور مریم نواز کو قرار دے دیا

کراچی : ایم کیوایم پاکستان نے انتخابی نتائج میں دھاندلی کے خلاف الیکشن ٹریبونل اور عدالت جانے کا اعلان کر دیا جبکہ متحدہ رہنما فاروق ستار نے کراچی میں نشستیں کم ملنے کا ذمے دار نواز شریف اور مریم نواز کو قرار دے دیا ۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیوایم نے پھر الیکشن کمیشن پر انگلیاں اٹھا دیں ، پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایم کیو ایم رہنماؤں نے انتخابی نتائج پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے نتائج میں دھاندلی کے خلاف الیکشن ٹریبونل اور عدالت جانے کا اعلان کیا اور الیکشن کمیشن سے بیلٹ پپیرز کے آڈٹ ، گنتی کے وقت کیمروں اور اڑ ٹی ایس سسٹم کی بندش کی تحقیقات کا مطالبہ کر دیا۔

ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما فاروق ستار نے کراچی سے ایم کیو ایم کو نشستیں کم ملنے کا ذمے دار نواز شریف اور مریم کو ٹھہرایا اور کہا ہیں کہ نواز شریف واپس نہ آتے تو ایم کیو ایم کو نہ قربان کیا جاتا نہ ہی ایک نئی پارٹی کو اتنا فائدہ پہنچایا جاتا۔

فاروق ستار کا کہنا تھا کہ نتائج آنے شروع ہوئے پھر کچھ دیر بعد رک گئے تھے، طویل تاخیر کے بعد نتائج آنا شروع ہوئے تو صورت حال بدلی ہوئی تھی، پریذائیڈنگ افسران نے ہمیں اندر کی کہانیاں بتائی ہیں ، پریذائیڈنگ افسران ڈر کے مارے گواہی دینے نہیں چلیں گے ، کوشش کررہے ہیں پریذائیڈنگ افسران عدالت میں چل کر گواہی دیں۔

انھوں نے کہا کہ پولنگ ایجنٹ گنتی میں موجود نہ ہوتو انتخابی عمل پورا نہیں ہوتا۔

اس موقع پر ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما کنور نوید جمیل کا کہنا تھا کہ انتخابات میں بیلٹ پیپز کا غلط استعمال کیا گیا ہے، الیکشن کمیشن تھرڈ پارٹی سے بیلٹ پیپرز کا آڈٹ کرائے اور بیلٹ پیپرز سے متعلق تمام تفصیلات فراہم کرے۔

کنور نوید جمیل نے کہا الیکشن کےبعد پولنگ ایجنٹس کو باہر نکالا گیا ، سی سی ٹی وی کیمروں پر بھی رپورٹ مرتب کی جائے، قیاس آرائیاں ہیں ،6 بجے کے بعد کیمرے بند کر دیئے گئے تھے۔

الیکشن کمیشن نے ہماری تجاویز پر عمل نہ کیا تو عدالت جائیں گے۔ْ

متحدہ رہنماؤں نے چیف جسٹس ثاقب نثار سے پولنگ ایجنٹس کو باہر نکالنے کا نوٹس اور ذمے داروں کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کردیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں