The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کی کامیابی میں میڈیا کا بڑا مثبت کردار ہے، سلمان اقبال

کراچی: کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا ہے کہ پی ایس ایل کی کامیابی میں میڈیا کا بہت بڑا کردار ہے، اب پورا پی ایس ایل پاکستان آچکا ہے، ان لمحات کا بے صبری سے انتظار تھا۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل کی سب سے مقبول ٹیم کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا ہے کہ پاکستان میں لوگ پی ایس ایل کا شدت سے انتظار کررہے ہیں، سب پی ایس ایل کے لیے پرجوش نظر آرہے ہیں، پی سی بی اور احسان مانی کے شکر گزار ہیں۔

سلمان اقبال کا کہنا ہے کہ ہم نے بڑے مشکل وقت دیکھے تھے، پاکستان میں ابھی سے پی ایس ایل کا جوش دیکھ رہا ہوں، ہم اپنی لیگ کو پاکستان لے کر آگئے ہیں۔

مزید پڑھیں: پوری کوشش ہے آئندہ سیزن پشاور میں بھی میچ کھیلے جائیں، احسان مانی

پشاور زلمی کے مالک جاوید اقبال کا کہنا تھا کہ ہم سب کی کوشش ہے پی ایس ایل کو کامیاب بنائیں۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے مالک علی نقوی نے کہا کہ کرکٹ ملک میں واپس آنے پر پی سی بی کے شکر گزار ہیں، پی ایس ایل کے پاکستان میں انعقاد پر سب کو مبارک باد دیتے ہیں، جہانگیر خان کامیابی کی ایک مثال ہیں۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مالک ندیم عمر نے کہا کہ دعا کریں پی ایس ایل کا انعقاد کامیابی کے ساتھ ہو، کرکٹ کا جوش اور جذبہ برقرار رہنا چاہئے۔

لاہور قلندرز کے سی ای او کا کہنا تھا کہ پاکستان کا مثبت چہرہ دنیا کو دکھانے جارہے ہیں جبکہ نمائندہ ملتان سلطانز کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل کا مکمل ایونٹ پاکستان آنا کوئی چھوٹی بات نہیں ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں