تازہ ترین

صدرمملکت آصف زرداری سے سعودی وزیر خارجہ کی ملاقات

صدر مملکت آصف علی زرداری سے سعودی وزیر خارجہ...

خواہش ہے پی آئی اے کی نجکاری جون کے آخر تک مکمل کر لیں: وفاقی وزیر خزانہ

اسلام آباد: وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا...

وزیراعظم شہباز شریف سے سعودی وزیر خارجہ کی ملاقات

اسلام آباد : وزیراعظم شہبازشریف نے سعودی وزیر...

سعودی وفد آج اسلام آباد میں اہم ملاقاتیں کرے گا

اسلام آباد : سعودی وزیر خارجہ شہزادہ فیصل بن...

فیض آباد دھرنا : انکوائری کمیشن نے فیض حمید کو کلین چٹ دے دی

پشاور : فیض آباد دھرنا انکوائری کمیشن کی رپورٹ...

ویب سیریز ’مس مارول‘ میں کوک اسٹوڈیو کا مشہور گانا شامل

مارول سنیمیٹک اسٹوڈیوز اور ڈزنی پلس کی اگلی ویب سیریز ‘مس مارول’ کے حوالے سے دل چسپ تفصیلات سامنے آ رہی ہیں، اس سیریز کا شدت سے انتظار کرنے والے شائقین کو حیرت بھری خوشی ہوگی یہ جان کر کے اس میں کوک اسٹوڈیو کا ایک مشہور گانا بھی شامل کیا گیا ہے۔

یہ پاکستانی سپر ہیرو لڑکی پر بنائی جانے والی پہلی ویب سیریز ہے، اس میں پہلی پاکستانی نژاد امریکی سپر ہیرو کمالہ خان کو متعارف کرایا گیا ہے، یہ کردار پاکستانی نژاد امریکی اداکارہ ایمان ویلانی نے ادا کیا ہے، اور اب اس میں کوک اسٹوڈیو کا گانا ‘پیچھے ہٹ’ شامل کیے جانے کی اطلاعات ہیں۔

برطانوی نشریاتی ادارے کے صحافی ہارون رشید نے اپنے ایک ٹوئٹ میں انکشاف کیا ہے کہ مس مارول میں نہ صرف پاکستانی گانا شامل ہے بلکہ اس میں بالی ووڈ فلموں کے ڈائیلاگز بھی شامل ہیں، اور سپر ہیرو لڑکی کمالہ بالی ووڈ کنگ شاہ رخ خان کی زبردست فین ہے۔

انٹرٹینمنٹ رپورٹر نے لکھا کہ مس مارول کی دو قسطیں انھوں نے دیکھ لیں اور انھیں ویب سیریز میں جنوبی ایشیائی تڑکا دیکھ کر مزہ آ گیا۔

واضح رہے کہ مس مارول کو امریکا سمیت دنیا بھر میں آئندہ ماہ 8 جون کو ڈزنی پلس پر ریلیز کیا جائے گا۔ ‘پیچھے ہٹ’ گانا رواں برس ریلیز ہونے والے کوک اسٹوڈیو کے سیزن میں شامل کیا گیا تھا، جسے نوجوان گلوکار حسن رحیم، طلعت قریشی اور جسٹن بیبز نے گایا۔

Comments

- Advertisement -