The news is by your side.

Advertisement

شہنشاہ ہند جلال الدین اکبرکاحکم نامہ اورنج لائن ٹرین کے آڑے آگیا

لاہور: عوام کی ایک بہت بڑی تعداد اورنج لائن ٹرین منصوبے کے خلاف سراپا احتجاج ہے ہی تاہم اب شہنشاہ ہند جلال الدین اکبر کا حکم نامہ بھی اورنج لائن ٹرین کے آڑے آگیا۔

لاہور ہائی کورٹ میں اورنج لائن ٹرین منصوبے کے خلاف درخواستوں کی سماعت ہوئی جس میں شہنشاہ اکبر کا 1541 کا حکم نامہ پیش کیا گیا،حکم نامے کے مطابق شہنشاہ اکبر نے لاہور کے علاقے بابا موج دریا کی تمام زمین نسل در نسل بابا موج دریا کی اولاد کومنقل ہوگی اور کسی بھی وقت اور زمانے میں اس زمین پر نہ تو قبضہ کیا جائے گا اور نہ چھینی جائے گی ۔

unnamed

درخواست گزا رنے حکم نامہ پیش کرتے ہوئے موقف اختیار کیا کہ حکم نامے کی رو سے بابا موج دریا کی زمین نجی ملکیت ہے اور اس پر کسی بھی قسم کی تعمیر نہیں کی جاسکتی۔

unnamed (1)

تاہم حکومت پنجاب زبردستی اس پر قبضہ کر کے اورنج لائن منصوبہ تعمیر کر رہی ہے جو غیرقانونی ہے جبکہ تاریخی مزار سے صرف دو فٹ کے فاصلے پر یہ منصوبہ بنایا جارہا ہے جس سے عمارت کو شدید خطرات لاحق ہیں حتی کہ اس تاریخی مزار کے منہدم ہونے کا بھی خطرہ ہے لہذا عدالت موج دریا کے علاقے میں اورنج لائن ٹرین کی تعمیر کو کالعدم قرار دے ۔

عدالت نے سماعت 13 جولائی تک ملتوی کرتے ہوئے پنجاب حکومت سے شہنشاہ اکبر کے حکم نامے کی قانونی حیثیت کے متعلق جواب طلب کر لیا ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں