The news is by your side.

Advertisement

ملتان سلطانز کو فتح سے روکنا بہت مشکل ہے، ایرن ہالینڈ

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے ساتویں سیزن میں غیرملکی میزبان ایرن ہالینڈ کا خیال ہے کہ موجودہ فاتح ملتان سلطانز کو اپنے ٹائٹل کے دفاع سے روکنا مشکل ہے کیونکہ وہ اس سال پی ایس ایل میں غیرمعمولی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں ان کا کہنا ہے کہ جیسا کہ ملتان سلطانز نے نو میں سے آٹھ میچز جیتے ہیں اور میچ کے تمام شعبوں میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد یونائیٹڈ کے خلاف کھیلے گئے میچ میں ملتان سلطانز نے ایک بار اپنے باؤلرز کی شاندار کارکردگی کی بدولت ناقابل یقین حد تک 105 رنز تک محدود کردیا۔

ایرن نے اپنے آفیشل ٹوئٹر ہینڈل پر ملتان کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے کہا کہ واہ! یہ دیکھنا مشکل ہے کہ ملتان سلطانز جس طرح سے پی ایس ایل ٹی ٹوئنٹی کا دوسرا ٹائٹل نہیں جیتے گا اس طرح وہ کیسے جا رہے ہیں۔

دریں اثنا، ملتان ایک مضبوط یونٹ کی طرح لگتا ہے کیونکہ ان میں ہر چیز کا احاطہ کیا گیا ہے۔ ان کے پاس عمران طاہر اور آصف آفریدی کی شکل میں اسپن بولرز کی شاندار جوڑی موجود ہے۔

ڈیوڈ ولی اور شاہنواز دہانی سمیت تیز بالرز اپنے سامنے والے بیٹسمین پر نئی اور پرانی دونوں گیندوں سے خطرناک اور تیز ترین حملے کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ ان کے اوپننگ بلے باز شان مسعود اور محمد رضوان انہیں ایک اچھی اوپننگ پارٹنر شپ فراہم کرتے ہیں جو ٹم ڈیوڈ جیسے پاور ہٹرز کے لیے ٹھوس بنیادیں استوار کرتے ہیں۔ ریلی روسو اور خوشدل شاہ مخالف باؤلرز کے خلاف جارحانہ انداز میں چلیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں