The news is by your side.

Advertisement

ملتان سلطانز نے لاہور قلندرز کو 5 وکٹوں سے شکست دے دی

لاہور: پی ایس ایل فائیو کے تیسرے میچ میں ملتان سلطانز نے لاہور قلندرز کو 5 وکٹوں  سے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل فائیو کے تیسرے میچ میں ملتان سلطانز نے لاہور قلندرز کی جانب سے دیا جانے والا 139 رنز کا ہدف 16.1 اوورز میں 5 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، کپتان شان مسعود نے 38 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی۔

ملتان سلطانز کی پہلی وکٹ 24 رنز پر گری جب جیمز ونز شاہین آفریدی کے گیند پر کلین بولڈ ہوگئے، معین علی کو 11 رنز پر محمد حفیظ نے رن آؤٹ کیا۔

ملتان سلطانز کے ذیشان اشرف نے 4 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے، خوشدل شاہ 6اور شاہد آفریدی 21 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

لاہور قلندرز کے شاہین شاہ آفریدی اور ڈیوڈ ویسی اور حارث رؤف  نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

پہلی اننگز میں  لاہور قلندرز نے مقررہ اوورز میں 8 وکٹوں کے نقصان پر 138 رنز بنائے اور ملتان سلطانز کو جیت کے لیے 139 رنز کا ہدف دیا، کرس لین کے علاوہ کوئی بلے باز خاطر خواہ کارکردگی نہ دکھاسکا۔

لاہور قلندرز کی ٹیم 59 رنز کا عمدہ آغاز ملنے کے باوجود بڑا اسکور کرنے میں ناکام رہی، کرس لین 39 رنز بنا کر پویلین لوٹے تو دیگر کھلاڑی بھی بڑا اسکور نہ کرسکے، فخر زمان 19، بین ڈنک 3 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

محمد حفیظ نے 14 رنز کی اننگز کھیلی، ولاس 19 رنز کا عمران طاہر کا نشانہ بنے، ڈیوڈ ویسی کو محمد الیاس نے 3 رنز پر پویلین روانہ کیا، شاہین آفریدی 2 رنز پر سہیل تنویر کو وکٹ دے بیٹھے۔

کپتان سہیل اختر نے 34 رنز بنائے، فاسٹ بولر حارث رؤف بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

ملتان سلطانز کی جانب سے عمران طاہر اور معین علی نے 2، 2 وکٹیں حاصل کیں، محمد الیاس اور سہیل تنویر نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل  پی ایس ایل فائیو کے تیسرے میچ میں ملتان سلطانز کے کپتان شان مسعود نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

ملتان سلطانز کے کپتان شان مسعود کا کہنا تھا کہ لاہور قلندرز کو کم سے کم اسکور میں آؤٹ کرنے کی کوشش کریں گے، ہمارا بولنگ اٹیک کافی مضبوط ہے۔

لاہور قلندرز کے کپتان سہیل اختر کا کہنا تھا کہ کوشش کریں گے کہ ملتان سلطانز کو بڑا ہدف دے کر کم اسکور پر آؤٹ کرکے پہلے میچ میں کامیابی حاصل کریں۔

ملتان سلطانز اسکواڈ

لاہور قلندرز اسکواڈ

سہیل اختر ٹیم کی قیادت کریں گے، دیگر کھلاڑیوں میں کرس لین، فخر زمان، ڈین ولاس، بین ڈنک، محمد حفیظ، ڈیوڈ ویسے، عثمان شنواری، شاہین شاہ آفریدی، حارث رؤف اور دلبر حسین شامل ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل کھیلے جانے والے میچ میں کراچی کنگز نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد پشاور زلمی کو 10 رنز سے شکست دی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں