The news is by your side.

مودی کی بندرگاہ سے منشیات کی دنیا کی سب سے بڑی کھیپ پکڑی گئی

نئی دہلی: نریندر مودی وزیر اعظم یا اسمگلر؟ مودی نے دنیا کو حیران کر دیا، ان کی بندرگاہ سے ساڑھے 4 کھرب روپے کی منشیات پکڑی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی وزیر اعظم کی زیر ملکیت بندر گارہ سے 445 ارب روپے مالیت کی منشیات پکڑی گئی، ہندوستان ٹائمز نے انکشاف کیا ہے کہ جس بندرگاہ پر منشیات پکڑی گئی ہیں اس میں مودی کے 25 فی صد شیئرز ہیں۔

یہ دنیا کی سب سے بڑھی منشیات کھیپ ہے جو پکڑی گئی ہے، یہ کھیپ افغانستان سے 2 کنٹینرز کے ذریعے اڈانی بندرگاہ پر بھیجی گئی تھی۔

ملک کے تمام بڑے صحافی، سوشل میڈیا ایکٹیوسٹس اور سیاست دان مودی حکومت پر سخت تنقید کر رہے ہیں، کانگریس نے سوال اٹھایا ہے کہ بھارت میں اس طرح کا ڈرگ سنڈیکیٹ وفاقی حکومت کے ناک کے نیچے کیسے کام کر رہا ہے۔

بھارتی وزیراعظم مودی کو دورہ امریکا کے حوالے سے بڑا دھچکا ، کھلبلی مچ گئی

کانگریس کے ترجمان پون کھیرا نے ایک پریس کانفرنس میں کہا وزیر اعظم نریندر مودی اور وزیر امیت شاہ، جو گجرات سے ہیں، اس منشیات کے سنڈیکیٹ کو کیوں نہیں روکتے؟ انھوں نے کہا کہ بھارت میں منشیات کی اسمگلنگ گزشتہ دو سالوں میں کافی بڑھ گئی ہے۔

انھوں نے تشویش کا اظہار کیا کہ یہ بھارت کے نوجوانوں کے مستقبل کو مکمل طور پر تباہ کر دے گا، یہ عالمی سطح پر دہشت گرد تنظیموں کے لیے ممکنہ فنڈنگ ​​کا راستہ ہے۔

تلگو دیشم جشن کے سربراہ دھلی پلی نریندر کمار نے ایک پریس کانفرنس میں کہا دنیا بھر میں منشیات اور یورینیم مافیا آندھرا پردیش میں وفاقی حکومت اور قانون نافذ کرنے والے عہدے داروں کی مدد کے بغیر کیسے کام کر سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں