The news is by your side.

وزیر اعظم نے سیلاب کی تباہ کاریوں کو مفصل انداز میں بیان کیا: منیر اکرم

نیویارک: اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم نے اپنے خطاب میں سیلاب کی تباہ کاریوں کو مفصل انداز میں بیان کیا، کوشش ہے کہ سیلاب کے حوالے سے ڈونرز کانفرنس اچھے طریقے سے ہو۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیر اعظم نے سیلاب کی تباہ کاریوں کو مفصل انداز میں بیان کیا۔

منیر اکرم کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نے مسئلہ کشمیر اور افغانستان سے متعلق پاکستان کا مؤقف بیان کیا، انہوں نے خطاب میں کشمیر اور افغانستان کے زمینی حقائق بیان کیے۔

انہوں نے کہا کہ سیلاب کے حوالے سے ڈونرز کانفرنس اچھے طریقے سے ہوگی، کوشش ہوگی پوری دنیا کانفرنس میں شریک ہو تاکہ کثیر الجہتی مدد مل سکے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز وزیر اعظم شہباز شریف نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان کا بڑا حصہ سیلابی پانی میں ڈوبا ہوا ہے، خواتین اور بچوں سمیت 3 کروڑ 30 لاکھ افراد بے گھر ہوئے ہیں۔

وزیر اعظم نے کہا تھا کہ 1500 سے زائد افراد سیلاب کے باعث جاں بحق ہوئے، سیلاب کی وجہ سے لوگوں کو جانی و مالی نقصان اٹھانا پڑا۔

انہوں نے کہا تھا کہ پاکستان میں ایسی قدرتی آفت کو نہیں دیکھا جس نے لوگوں کی زندگی بدل دی ہو، ماحولیاتی مسائل کی وجہ سے پاکستان شدید متاثرہو رہا ہے۔

وزیر اعظم کا مزید کہنا تھا کہ دنیا میں جو کاربن فضا میں بھیجی جا رہی ہے، پاکستان کا اس میں ایک فیصد بھی حصہ نہیں، ہمیں جن مسائل کا سامنا ہے ہم اس کا سبب نہیں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں