The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کی بچھائی معاشی بارودی سرنگیں صاف کر کے ترقی کی راہ ہموار کی، مراد سعید

اسلام آباد: وفاقی وزیر مواصلات مراد سعید نے کہا کہ ن لیگ کی بچھائی معاشی بارودی سرنگیں صاف کر کے ترقی کی راہ ہموار کی، کرپشن اور لوٹ مار کا حساب دینے کےعلاوہ کوئی چارہ نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر مراد سعید نے احسن اقبال کی پریس کانفرنس پر رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ احسن اقبال کے بھائی کو متعدد بڑے منصوبوں کی تعمیر کے ٹھیکے دیے گئے، راولپنڈی میٹرو، لاہور میٹرو، لبرٹی مارکیٹ پارکنگ کے ٹھیکے دیے گئے۔

انہوں نے کہا کہ سارے عمل کے دوران پیپرا رولز کو یکسر اٹھا کرردی کی ٹوکری میں ڈالا گیا، سیاسی ارسطو نے کرپشن اور اقربا پروری کی بہتی گنگا میں ہاتھ دھوئے، احسن اقبال کی حکومت نے جو تباہی مچائی قوم اس کا خمیازہ بھگت رہی ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ احسن اقبال کی حکومت نے قوم کو بجلی کے مہنگے منصوبے، گردشی قرضوں کا بوجھ دیا، ن لیگ کی بچھائی معاشی بارودی سرنگیں صاف کر کے ترقی کی راہ ہموار کی۔

مراد سعید نے کہا کہ تمام حربوں کے باوجود قوم سے کیے گئے وعدے نبھائیں گے، تمام حربوں کے باوجود قوم سے کیے گئے وعدے نبھائیں گے، چوروں سے چوری کا مال بھی نکلوائیں گے ،معیشت کو بھی ترقی سے ہمکنار کریں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ قوم پاؤں سے سر تک کرپشن میں لتھڑے کرداروں سے لیکچرز نہیں لیں گے، کرپشن اور لوٹ مار کا حساب دینے کےعلاوہ کوئی چارہ نہیں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں