The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیرمیں بچوں کوتعلیم اورمریضوں کوعلاج میسرنہیں، مشال ملک

اسلام آباد: حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشال ملک کا کہنا ہے بھارت مسلمانوں کی نسل کشی کے لیے ہرحربہ استعمال کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کشمیری رہنما مشال ملک نے کہا کہ 27روزسے جاری کرفیو ے کشمیریوں پرزندگی تنگ کردی ہے، جنت نظیروادی کو دنیا کی سب سے بڑی جیل میں تبدیل کردیا گیا۔

مشال ملک نے کہا کہ بنیادی حقوق پرجبری پابندیوں نے کشمیریوں کے صبرکا پیمانہ لبریزکر دیا۔

حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے مزید کہا کہ بھارت مسلمانوں کی نسل کشی کے لیے ہرحربہ استعمال کر رہا ہے، مقبوضہ کشمیرمیں بچوں کوتعلیم اور مریضوں کوعلاج میسر نہیں ہے۔

اس سے قبل گزشتہ روز حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشال ملک کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف دنیا بھر میں احتجاج کیا جا رہا ہے۔

کشمیری رہنما مشال ملک کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارت کا ظلم کئی دہائیوں سے جاری ہے، مقبوضہ کشمیر کا مسئلہ پوری دنیا سے جڑا ہوا ہے۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں آج مسلسل 27 ویں روز بھی کرفیو برقرار ہے اور مواصلات کا نظام مکمل پر معطل ہے، قابض انتظامیہ نے ٹیلی فون سروس بند کررکھی ہے جبکہ ذرائع ابلاغ پرسخت پابندیاں عائد ہیں۔

کشمیرمیڈیا سروس کے مطابق مواصلاتی نظام کی معطلی، مسلسل کرفیو اور سخت پابندیوں کے باعث لوگوں کو بچوں کے لیے دودھ، زندگی بچانے والی ادویات اور دیگر اشیائے ضروریہ کی شدید قلت کا سامنا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں