The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کے ایک اوررکن سندھ اسمبلی پاک سرزمین پارٹی میں شامل

کراچی : پی ایس پی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے متحدہ قومی موومنٹ کی ایک اور پتنگ کاٹ دی، ایم کیو ایم کے ایک اور رکن سندھ اسمبلی نے پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ کے رکن سندھ اسمبلی دلاور احمد خان نے کمال ہاؤس میں ایک پریس کانفرنس کے دوران متحدہ قومی موومنٹ سے تیس سال کی رفاقت ختم کرنے کا اعلان کیا۔

دلاور حسین صدر ٹاؤن کے ناظم بھی رہ چکے ہیں، اس موقع پر مصطفیٰ کمال نے ایم کیو ایم پر پھر الزامات کی بوچھاڑ کی اور متحدہ کے قائد کو بھی ہدف تنقید بنایا۔

مصطفیٰ کمال نے کہا کہ ایم کیو ایم قائد سے کہتا ہوں مرنے مارنے کی سیاست چھوڑدیں۔ رکن صوبائی اسمبلی دلاور احمد خان نے کمال ہاؤس میں متحدہ قومی موومنٹ سے تیس سال کی رفاقت ختم کرنے کا اعلان کیا۔

مصطفیٰ کمال نےکہا کہ انہیں معلوم ہے ایم کیوایم قائد ان کی باتیں سنتے ہیں ۔ان سےکہتا ہوں اب مرنے مارنے کی سیاست بند کردیں۔ کارکنوں کی جانیں بچائیں۔

مصطفیٰ کمال نے کہا کہ کراچی کا زخم پورے ملک میں کینسر بن کر پھیل سکتا ہے۔ اس موقع پرمصطفیٰ کمال نے ایم کیو ایم کے کارکن آفتاب احمد کے انتقال پر اپنے گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار بھی کیا۔

انہوں نے کہا کہ متحدہ قائد کو کارکنوں کے لاپتہ ہونے اور مارے جانے سے پریشانی نہیں ہوتی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ماورائے عدالت ہلاکتوں نے 1992ء میں بھی متحدہ قائد کو مزید مضبوط بنا دیا تھا۔

لوگ انہیں درست سمجھنے لگے تھے، اب بھی ایسا نہیں ہونا چاہئے۔ واضح رہے کہ دلاور احمد خان سے پہلے ایم کیوایم کے چاررکن سندھ اسمبلی پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرچکےہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں