The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا سال نو پر مزید منصوبے پورے کرنے کے عزم کا اعادہ

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ سال نو پر دومنصوبے پورے کرنے کا عزم ہے، پہلاعزم ،ہمارے تما م شہریوں کو طبی سہولیت میسر ہوں اور دوسرا عزم،احساس پروگرام کے تحت ’’کوئی بھوکا نہ سوئے ‘‘ منصوبے کا آغاز کرنا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے نئے سال کے آغاز پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہکورونا کی وجہ سے پاکستان سمیت دنیا بھر کیلئے2020 مشکل سال تھا اللہ کے کرم سے ہم نے زیادہ بہترطریقےسےوبا کا سامنا کیا، ہم نے لوگوں کو محفوظ کرنے کیساتھ بھوک سےبھی بچایا، ہم پاکستان کو فلاحی ریاست بنانے کی جانب بڑھ رہے ہیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ہمارے احساس پروگرام نے وبا کے دوران لوگوں کوسماجی تحفظ دیا، صحت کارڈاسکیم سےغریب عوام کیلئے طبی سہولتوں تک رسائی ممکن بنی، سال نو پر دومنصوبے پورے کرنے کاعزم ہے ، پہلاعزم ،ہمارے تما م شہریوں کو طبی سہولیت میسر ہوں طبی سہولتوں کا آغاز کے پی میں ہوچکا ، جلد ہی پنجاب اور جی بی میں بھی طبی سہولت شروع ہوجائے گی۔

عمران خان نے مزید کہا کہ امید ہے دوسرے صوبےمیں بھی اس پروگرام پرکام کرینگے ،دوسرا عزم،احساس پروگرام کے تحت ’’کوئی بھوکا نہ سوئے ‘‘ منصوبے کا آغاز کرنا ، دونوں منصوبے پاکستان کو فلاحی ریاست بنانے کے قریب کردیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں