site
stats
اہم ترین

این اے120کی انتخابی مہم‘ مریم نوازکی زیرصدارت اجلاس

Maryam Nawaz

لاہور: سابق وزیراعظم نوازشریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ این اے 120 کی عوام نے ہمیشہ مسلم لیگ ن کو محبت کا تحفہ دیا۔

تفصیلات کے مطابق ماڈل ٹاؤن لاہور میں سابق وزیراعظم نوازشریف کی بیٹی مریم نواز کی زیرصدارت این اے 120 ضمنی الیکشن سے متعلق اجلاس ہوا۔

مریم نواز کی زیرصدارت اجلاس میں وفاقی وزیر پرویز ملک، صوبائی وزیر بلال یاسین، پرویزرشید، شائستہ پرویز ملک، احمد حسان، صوبائی وزیر میاں مجتبیٰ شجاع الرحمان سمیت بلدیاتی نمائندوں نے شرکت کی۔

اجلاس میں این اے 120 کی انتخابی مہم کے حوالے سے مشاورت اور حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

مریم نواز نے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف پاکستان کی ترقی کے ضامن ہیں اور این اے 120کی عوام نے ہمیشہ مسلم لیگ ن کو محبت کا تحفہ دیا۔

سابق وزیراعظم نوازشریف کی صاحبزادی کا کہنا تھا کہ ہمارے خلاف بدعنوانی کا مقدمہ ثابت نہیں ہوسکا۔ انہوں نے کہا کہ عوام 17 ستمبر کو نوازشریف کی محبت کاقرض اتاریں گے۔


پاناما کیس: وزیراعظم نوازشریف نا اہل قرار


یاد رہے کہ این اے 120 کی نشست سابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف کی نااہلی کے بعد خالی ہوئی تھی۔


این اے 120: بیگم کلثوم نواز کے کاغذات نامزدگی منظور


واضح رہے کہ این اے 120 کے ضمنی انتخابات میں مسلم لیگ ن کی کلثوم نوازاور پاکستان تحریک انصاف کے یاسمین راشد کے درمیان کانٹے کے مقابلے کا امکان ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top