The news is by your side.

Advertisement

جعلی اکاؤنٹس کیس میں‌ پانچ کروڑ‌ کی ایک اور بڑی وصولی

اسلام آباد: قومی احتساب بیورو نے جعلی اکاؤنٹس کیس کی تحقیقات میں 5 کروڑ  کی سرمایہ کاری ضبط کرلی۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز ذوالقرنین حیدر کے مطابق جعلی اکاؤنٹس کیس کی تحقیقات میں ایک اور بڑی وصولی کرتے ہوئے  نیب نے ملزم کی 5 کرروڑ کی سرمایہ کاری ضبط کرلیْ

نیب کے مطابق ملزم عزیز تحسین کی رقم ضبط کرنے کے لیے بینک کو خط ارسال کردیا گیا، ملزم سندھ میں اسٹریٹ سولر لائٹس کے غیرقانونی ٹھیکے میں نامزد ہے۔

نیب روالپنڈی جعلی اکاؤنٹس کیس میں اب تک 13 ارب روپے سے زائد کی وصولیاں کرچکا جبکہ تحقیقات کے دوران نامور سیاسی شخصیات سمیت 42 ملزمان کو بھی پوچھ گچھ کے لیے حراست میں لیا گیا۔

مزید پڑھیں: میری منظوری کے بغیر کوئی پلی بارگین نہیں ہوسکتی: چیئرمین نیب

یاد رہے کہ جعلی اکاؤنٹس کیس میں گرفتار ہونے والے تین ملزمان خورشید جمالی، عارف اور آصف نے پلی بارگین کے لیے نیب کو درخواست جمع کرائی تھی جس میں انہوں نے لوٹی گئی رقم واپس کرنے پر رضامندی ظاہر کی تھی۔

نیب کی جانب سے پانچ ستمبر کو جاری ہونے والے اعلامیے میں بتایا گیا تھا کہ قوم کا پیسا لوٹنے والوں سے وصولی کا آغاز ہو گیا ، جعلی اکاؤنٹس کیس میں گرفتار عبدالغنی مجید سمیت 7 ملزمان نے 10 ارب 66 کروڑ روپے کی پلی بارگین کر لی۔

یہ بھی پڑھیں: جعلی اکاؤنٹس کیس کے ملزمان کی 10 ارب 66 کروڑ روپے کی پلی بارگین

ملزمان نے سندھ اور اسٹیل ملز کی سرکاری زمینوں میں بھی خرد برد کی ہے، پلی بارگین کے تحت ملزمان 266 ایکڑ سے زاید اراضی بھی واپس کریں گے۔ چیئرمین نیب جسٹس ریٹائرڈ جاوید اقبال نے ملزمان کی پلی بارگین کی درخواست کی منظوری دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں