لندن قیادت کا متحدہ ارکان اسمبلی سے استعفی کا مطالبہ -
The news is by your side.

Advertisement

لندن قیادت کا متحدہ ارکان اسمبلی سے استعفی کا مطالبہ

لندن: ایم کیو ایم لندن قیادت نے کہا ہے کہ قائم ایم کیو ایم کے خلاف سندھ اسمبلی میں قرارداد پاس کرنے کا عمل شرم ناک ہے جس پر ایم کیو ایم کے تمام ارکان اسمبلی مستعفی ہوجائیں، فوری طور پر تمام تنظیمی ڈھانچہ اور شعبہ تحلیل کردیے گئے ہیں۔

MQM-post-01

لندن سے جاری بیان میں ایم کیو ایم کے کنوینئر ندیم نصرت نے کہا ہے کہ اخلاقی جرات اور شرافت کا تقاضا ہے کہ ایم کیو ایم کے ارکان اسمبلی مستعفی ہوجائیں، قائم متحدہ کے خلاف قرارداد پا س کرانا اور آرٹیکل سکس کے تحت کارروائی کا مطالبہ کرنا انتہائی شرم ناک فعل ہے۔

MQM-post-02

انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم کے تمام شعبہ جات سمیت پورا تنظیمی ڈھانچہ تحلیل کردیا گیا ہے، رابطہ کمیٹی اور تمام شعبہ جات نئے سرے سے تشکیل دیے جائیں گے۔

ندیم نصرت کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم ایک تھی اور ایک ہی رہے گی،چند ارکان کی جانب سے تحریک بچانے کے نام پر ایسے فیصلے قبول نہیں۔

MQM-post-03

ندیم نصرت کے مطابق لندن قیادت کے اس بیان کی توثیق قائد متحدہ الطاف حسین نے کردی ہے اور تمام تر اختیارات الطاف حسین نے ندیم نصرت کو تفویض کردیے ہیں تاکہ وہ نئے سرے سے رابطہ کمیٹی اور شعبہ جات تشکیل دیں۔

ندیم نصرت کے مطابق لندن قیادت کے اس بیان کی توثیق قائد متحدہ الطاف حسین نے کردی ہے اور تمام تر اختیارات الطاف حسین نے ندیم نصرت کو تفویض کردیے ہیں تاکہ وہ نئے سرے سے رابطہ کمیٹی اور شعبہ جات تشکیل دیں،اگر کوئی ان فیصلوں پر عمل نہیں کرتا تو کارکنان ان سے رابطے ختم کردیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں