The news is by your side.

Advertisement

نادیہ خان نے اپنے شوہر کا تعارف کروا دیا

معروف اداکار اور ٹی وی ہوسٹ نادیہ خان نے اپنے شوہر کا تعارف کروا دیا، نادیہ خان حال ہی میں ازدواجی بندھن سے منسلک ہوئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق نادیہ خان کی شادی اس وقت سوشل میڈیا پر موضوع بحث بنی ہوئی ہے، ان کی شادی اور بچوں کے حوالے سے مختلف تبصرے کیے جارہے تھے جن کا نادیہ خان نے جواب دے دیا ہے۔

اب اپنی حالیہ پوسٹ میں انہوں نے اپنے شوہر کا تعارف بھی کروا دیا، سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ایک طویل پوسٹ میں انہوں نے اپنے شوہر اور ان کے اہلخانہ کا تعارف کروایا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadia Khan (@outstylewithnadia)

اپنی پوسٹ میں نادیہ خان نے بتایا کہ ان کے شوہر ونگ کمانڈر فیصل ممتاز راؤ پاکستان ایئر فورس (پی اے ایف) کے ریٹائرڈ افسر اور فائٹر پائلٹ ہیں، وہ سنہ 1970 میں لاہور میں پیدا ہوئے۔

نادیہ خان نے لکھا کہ فیصل نے سنہ 1990 میں 90 ویں جی ڈی پی کورس میں بطور کمیشنڈ آفیسر پاک فضائیہ میں شمولیت اختیار کی۔ وہ دنیا کی معروف فضائیہ کے ساتھ فلائنگ اینڈ مینجمنٹ کا 30 سالہ تجربہ رکھنے والے ایک انتہائی قابل پائلٹ کے طور پر جانے جاتے ہیں۔

نادیہ خان کے شوہر فیصل نے پاکستان اور متحدہ عرب امارات میں تربیت کے تمام بڑے کورسز میں سرفہرست مقام حاصل کیا ہے۔ وہ 18 سال تک خدمات انجام دینے کے بعد سنہ 2009 میں ونگ کمانڈر کی حیثیت سے پاک فضائیہ سے ریٹائر ہوئے اور متحدہ عرب امارات کی فضائیہ میں پہلے انسٹرکٹر پائلٹ اور پھر بطور چیف آف سیفٹی کی حیثیت سے شامل ہوئے۔

نادیہ کا کہنا تھا کہ فیصل میڈیا سے واقف ہیں، وہ آئی ایس پی آر کے نغمے ہوا کا سپاہی میں بھی کام کرچکے ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadia Khan (@outstylewithnadia)

نادیہ خان نے بتایا کہ فیصل کے والد الیکٹرانک میڈیا صحافی اور پاکستان ٹیلی ویژن کے سابق ڈائریکٹرنیوز اور کرنٹ افیئر مرحوم ممتاز حامد راؤ ہیں، والدہ ایک گھریلو خاتون ہیں اور دونوں کا تعلق جموں و کشمیر سے ہے۔

نادیہ نے فیصل کے بیٹے، ان کے تینوں بھائیوں اور ان کے اہلخانہ کا بھی تعارف کروایا۔ فیصل کے ایک بھائی برطانیہ، دوسرے راولپنڈی اور تیسرے اسلام آباد میں مقیم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں