The news is by your side.

Advertisement

حب ریلی کراس کا ٹائٹل نادر مگسی نے جیت لیا

کوئٹہ: حب ریلی کراس کا ٹائٹل نادر مگسی نے اپنے نام کرلیا، پری پیئرڈ کیٹگری میں صاحبزادہ محمد سلطان دوسرے نمبر پر رہے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق حب جیپ ریلی کے آٹھویں ایڈیشن میں ریلی کراس کا ٹائٹل نادر مگسی نے جیت لیا،انہوں نے 36 منٹ 51 سیکنڈز میں مقررہ فاصلہ طے کیا، ویمنز مقابلوں میں ٹشنا پٹیل اعزاز کے دفاع میں کامیاب رہیں، ڈی جی رینجرز سندھ میجر جنرل افتخار حسن چوہدری نے فاتح ڈرائیورز میں انعامات تقسیم کیے۔

صاحبزادہ سلطان دوسرے، نوشیروان ٹوانہ تیسرے نمبر پر رہے، پری پیئرڈ سی کیٹگری میں سید ظہیر علی نے سب کوپیچھے چھوڑ دیا، پری پیئرڈ ڈی کیٹگری میں بیورچ مزاری سرفہرست رہے۔

اسٹاک اے کیٹگری میں نوازدشتی فاتح قرار پائے، بی کیٹگری میں صاحبزادہ فخر کامیاب ہوئے، سی کیٹگری میں عثمان نے پہلی پوزیشن حاصل کی، ڈی کیٹگری میں شکیل برچوندی کامیاب قرار پائے۔

موٹر بائیک ریس معین خان نے جیت لی، عمر خان روکڑی کا دوسرے، ضیغم چوہان تیسرے نمبر پر ہے، ویمنز کیٹگری میں ٹشنہ پٹیل اعزاز کا دفاع کرنے میں کامیاب ہوگئیں، ٹشنہ پٹیل نے 52 منٹ 9 سیکنڈ میں ٹریک مکمل کیا، ماہم شیرازدوسری، ندا واسطی نے تیسری پوزیشن حاصل کی۔

اس موقع پر ڈی جی رینجرز نے کہا کہ شیردل لوگوں کو سلام جنہوں نے صحرا میں میلہ سجایا، پاکستان رینجرز ایسی تمام سرگرمیوں میں عوام کے ساتھ ہے۔

میجر جنرل افتخار حسن نے کہا کہ پاکستان کے عوام نے گزشتہ 15 سال خون بہا دیکھا، پاک فوج اور ہم سب مل کر ماحول کو بہتر بناسکتے ہیں۔

ڈی جی رینجرز سندھ نے کہا کہ آئندہ سال تھر اور چولستان کے درمیان جیپ ریلی کرائیں گے۔

واضح رہے کہ حب ریلی کا ٹریک 50 کلو میٹر پر مشتمل تھا جو گڈانی کے سمندر کی ساحلی پٹی کے علاوہ میدانی علاقہ اونچے نیچے ریتیلے اور دشوار گزار راستوں پر مشتمل تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں