The news is by your side.

Advertisement

لاہور:اسپیکر پنجاب اسمبلی سے نعیم الحق کی اہم ملاقات

لاہور: اسپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الہٰی سے وزیرِ اعظم عمران خان کے معاون خصوصی نعیم الحق نے ملاقات کی، جس میں اس بات پر اتفاق ہوا کہ پنجاب میں مشاورت سے معاملات دیکھے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیرِ اعظم عمران خان کے معاون خصوصی نعیم الحق نے پنجاب اسمبلی کے اسپیکر پرویز الہٰی سے خصوصی ملاقات کی۔

ملاقات میں پنجاب کی مجموعی صورتِ حال پر تبادلہ خیال کیا گیا اور مشاورت سے چلنے پر اتفاق ہوا، پرویز الہٰی کی وزیرِ اعظم سے گزشتہ دنوں ہونے والی ملاقات بھی اہم قرار دی گئی۔

ق لیگی رہنما اور نعیم الحق ملاقات میں آئندہ کے لائحہ عمل کے حوالے سے بھی تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا، انھوں نے اس بات پر اتفاق کیا کہ پنجاب میں عوام کی فلاح و بہبود کو مد نظر رکھتے ہوئے اقدامات کیے جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  وزیر اعظم، اسپیکر پنجاب اسمبلی ملاقات، اہم امور پر تبادلہ خیال

یاد رہے کہ دو دن قبل اسپیکر پنجاب اسمبلی اور وزیر اعظم عمران خان کے درمیان ملاقات ہوئی تھی، جس میں‌ پنجاب میں قانون سازی، ترقیاتی منصوبوں سے متعلق بات چیت ہوئی اور پی ٹی آئی اور مسلم لیگ ق میں رابطوں‌ کو مزید بڑھانے پر اتفاق ہوا۔

اس موقع پر وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ ترقیاتی ایجنڈے کو عملی جامہ پہنانے کے لیے رابطے بڑھائیں، وزیر اعظم نے قانون سازی میں پنجاب اسمبلی کے کردار اور کارکردگی کو سراہا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں