The news is by your side.

پی ایس ایل ایک فیملی ہے جہاں کراچی و لاہور بڑے بھائی ہیں، نجم سیٹھی

اسلام آباد : چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ پی ایس ایل میں حصہ لینے والی تمام ٹیمیں بچوں کی طرح ہیں اور جیسے ماں کو بچے پیارے ہوتے ہیں ویسے ہی سب ٹیمیں پیاری ہیں جس میں کراچی اور لاہور کو بڑے بھائیوں سی حیثیت حاصل ہے۔

وہ میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے، نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ آئی سی سی کے ساتھ میٹنگز میں پی ایس ایل کی تیاریوں میں مصروف ہیں، تمام تیاریاں مکمل ہیں، ہمیں بھرپور پذیرائی مل رہی ہے، کھلاڑی بھی دبئی پہنچنا شروع ہوگئے ہیں اور سنسنی مقابلوں کی تیاریوں میں مصروف ہیں۔

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے کہا کہ چھ میں پانچ ٹیمیں ایک ہوٹل میں قیام کریں گی جب کہ جگہ نہ ہونے کی وجہ سے ایک ٹیم کو الگ ہوٹل میں ٹہرایا جائے گا، انتظامی امور سے متعلق تمام کام مکمل ہوچکا ہے اور انشااللہ پی ایس ایل کا یہ ایڈیشن دوسرے ایڈیشن کی نسبت زیادہ بہتر نظر آئے گا۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کے فائنل کے لیے کراچی اسٹیڈیم میں تیاریاں بھرپور طریقے سے جاری ہیں اور کئی برسوں بعد اہل کراچی کو اچھی کرکٹ دیکھنے کو ملے گی جس سے سندھ میں کرکٹ اور کھیلوں کی سرگرمیوں کو عروج حاصل ہوگا۔

نجم سیٹھی نے کہا کہ ملتان کی ٹیم پہلی مرتبہ پی ایس ایل کا حصہ ہوگی اور اپنی کارکردگی سے ثابت کرے گی کہ ملتان سلطانز پی ایس ایل میں ایک اچھا اضافہ ہے جسے مات دینا پرانی ٹیموں کے لیے آسان نہ ہوگا، تمام ٹیمیں محنت کر رہی ہیں اور میرے لیے سب ایک سی ہیں۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ پاکستان سپر لیگ سے شائقین کرکٹ کو اچھی کرکٹ ہی دیکھنے کو نہیں ملتی بلکہ اس ٹورنامنٹ نے پاکستان کی قومی ٹیم کو نیا اور باصلاحیت ٹیلنٹ فراہم کیا ہے جس سے قومی ٹیم کی کارکردگی میں بھی اضافہ ہوا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں