The news is by your side.

Advertisement

خارجہ امور کمیٹی کا اہم اجلاس، وزیر خارجہ ایران امریکا کشیدگی کی صورتحال پر بریفنگ دیں گے

اسلام آباد : امریکا ایران بڑھتی کشیدگی کے پیش نظر قومی اسمبلی کی خارجہ امور کمیٹی کا اہم اجلاس آج ہوگا ، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ایران امریکہ کشیدگی اور مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر بریفنگ دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایران اور امریکہ بڑھتی کشیدگی کے خطے پر اثرات کے جائزے کے لئے قومی اسمبلی کی خارجہ امور کمیٹی کا اہم اجلاس آج طلب کرلیا گیا ہے۔

اجلاس شام ساڑھے چار بجے وزارت خارجہ میں چیرمین احسان اللہ ٹوانہ کی صدارت میں ہوگا، جس میں وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ایران امریکہ کشید گی اور مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر بریفنگ دیں گے۔

اجلاس میں شاہ محمود قریشی موجودہ صورتحال پر پاکستان کی سفارتی پالیسی سے آگاہ کریں گے اور بھارت کے متنازعہ شہریت ایکٹ پر سیکرٹری خارجہ کمیٹی کو بریفنگ بھی دیں گے۔

مزید پڑھیں : امریکا ایران کشیدگی، خطہ مزید کسی جنگ کا متحمل نہیں ہوسکتا، شاہ محمود قریشی

گذشتہ روز ایران، امریکا کشیدگی پروزیرخارجہ شاہ محمودقریشی نے اہم ویڈیو بیان میں کہا تھا کہ مشرق وسطیٰ عرصہ درازسےکشیدگی کاشکارہے ، 3 جنوری کےواقعات، پھر8جنوری کوردعمل نےکشیدگی بڑھائی، پاکستان سمجھتاہے یہ کشیدگی پورےخطےکے مفاد میں نہیں ، یہ خطہ مزیدکسی جنگ کا متحمل نہیں ہوسکتا۔

وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کی کوشش رہی اور ہے کہ ہم معاملات کوسلجھائیں، پاکستان نےخطےکےدیگرممالک سےسفارتی روابط کےفروغ کافیصلہ کیا، وزرائےخارجہ کی رائےہےمل کرامن واستحکام کیلئےکرداراداکریں۔

شاہ محمودقریشی نے کہا تھا وزیراعظم نےایران،سعودی عرب،امریکا کےدوروں کی ہدایت کی ہے،ہم نےروابط شروع کردیئے ہیں تاکہ خطےکوجنگ سےبچایاجاسکے ،پاکستان خطےمیں قیام امن کیلئےجوکرداراداکرسکتاہےوہ کرے گا۔

خیال رہے امریکی حملے میں ایرانی جنرل قاسم سلیمانی کی ہلاکت کے بعد امریکا اور ایران کےدرمیان کشیدگی عروج پر ہے ، جنرل سلیمانی کے قتل پر ایران نے امریکا پر جوابی وار کرتے ہوئے عراق میں موجود امریکی فوجی اڈوں پر بیلسٹک میزائلوں سے حملے کئے ، حملےمیں80ہلاکتیں ہوئیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں