کافغانستان میں نیٹو ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، تین فوجی ہلاک Nato Helicopter
The news is by your side.

Advertisement

کافغانستان میں نیٹو ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، تین فوجی ہلاک

کابل : افغان فوج کے شاہین ایئر بیس پر نیٹو ہیلی کاپٹر  اڑان  بھرتے ہی زمین پر آگرا، جس کے نتیجے میں غیر ملکی پائلٹ سمیت تین فوجی اہلکار ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کے صوبہ بلخ میں واقع شاہین ملٹری ایئر بیس سے صبح سویرے افغان سیکیورٹی اہلکاروں کو لے کر پرواز بھرنے والے مغربی اتحاد نیٹو کا ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار ہوگیا جس کے نتیجے میں غیر ملکی پائلٹ سمیت 3 اہلکار ہلاک ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ نیٹو ہیلی کاپٹر سیکیورٹی اہلکاروں کو لے کر صوبہ فاراب جارہا تھا، ہیلی کاپٹر میں 4 افغان فوج کے اہلکار، چار صوبائی پولیس کے اہلکار، اور دو وفاقی پولیس اہلکاروں سمیت 12 افراد سوار تھے۔

افغان خبر رساں اداروں کا کہنا تھا کہ ہیلی کاپٹر شاہین ایئر بیس سے اڑان بھری اور آتشزدگی کے باعث ہچکولے کھاتا ہوا زمین پر آگرا، جس کے نتیجے میں غیر ملکی پائلٹ اور دو افغان فوجی ہلاک جبکہ 8 اہلکار زخمی ہیں۔

افغان میڈیا کا کہنا ہے کہ ہیلی کاپٹر حادثے سے متعلق حکومتی سطح پر تفصیلات سے تاحال آگاہ نہیں کیا گیا ہے اور حادثے میں زخمی اور ہلاک ہونے والے اہلکاروں کی شناخت بھی ابھی تک معلوم نہیں ہوسکی ہے جبکہ زخمی ہونے والے تمام اہلکاروں کو ملٹری اسپتال منتقل کردیا ہے۔

افغانستان کی فوج کے ترجمان کا کہنا ہے کہ نیٹو ہیلی کاپٹر میں فنی خرابی کے باعث اڑان بھرتے ہی آگ بھڑک اٹھی تھی جس کے باعث وہ زمین پر آگرا، حکومت نے واقعے کی تفتیش کے لیے کمیٹی تشکیل دیتے ہوئے ایک ہفتے میں رپورٹ صدر اشرف غنی کو جمع کروانے کی ہدایت جاری کردی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں