The news is by your side.

Advertisement

نیول چیف کی موجودہ صورتحال میں ہمہ وقت انتہائی مستعد اور چوکس رہنےکی ہدایت

جارحیت نہیں چاہتے مگردشمن نے پہل کی تو بھرپور جواب دیں گے

کراچی : امیرالبحر ایڈمرل ظفرمحمودعباسی نے موجودہ صورتحال میں ہمہ وقت انتہائی مستعد اور چوکس رہنےکی ہدایت کرتے ہوئے کہا ہم امن پسند ملک ہیں، جارحیت نہیں چاہتےمگر دشمن نے پہل کی تو بھرپور جواب دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق امیرالبحر ایڈمرل ظفرمحمودعباسی نے ساحلی تنصیبات، اگلے مورچوں اور شمالی بحیرہ عرب میں تعینات بحری جہازوں کا دورہ کیا اور پاک بحریہ کی آپریشنل تیاریوں کاجائزہ لیا، نیول چیف کوپاک بحریہ کی آپریشنل تیاریوں پر بریفنگ دی گئی۔

ترجمان پاک بحریہ کا کہنا ہے کہ نیول چیف نے افسروں وجوانوں سے ملاقات کی ، ملاقات میں آپریشنل تیاریوں اوربلندحوصلےکوسراہا اور موجودہ صورتحال میں ہمہ وقت انتہائی مستعد،چوکس رہنےکی ہدایت بھی کی۔

ایڈمرل ظفر محمودعباسی کا کہنا تھا کہ بھارتی آبدوزکابروقت سراغ لگاناپیشہ ورانہ صلاحیتوں کاثبوت ہے، ہم امن پسند ملک ہیں، دشمن کی جارحیت کامنہ توڑجواب دینےکی انتہائی صلاحیت رکھتے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا جارحیت نہیں چاہتے مگردشمن نے پہل کی تو بھرپور جواب دیں گے، ہماراوطن کی حفاظت کاجذبہ ہماری صلاحیتوں کواستحکام عطاکرتاہے۔

مزید پڑھیں : پاک بحریہ نے سمندری حدود میں موجود بھارتی آبدوز کاسراغ لگا کر داخلے کی کوشش ناکام بنادی

یاد رہے 5 مارچ کو پاک بحریہ نے اپنے سمندری زون میں موجود بھارتی آبدوز کاسراغ لگا کر داخلے کی کوشش ناکام بناتے ہوئے بھاگنے پر مجبور کردیا تھا ۔

ترجمان بحریہ کا کہنا تھا امن قائم رکھنےکی حکومتی پالیسی،بھارتی آبدوزکونشانہ نہیں بنایاگیا، بھارتی آبدوزکونشانہ نہ بنانا پاکستان کی امن پسندی کاغمازہے، واقعےسےسبق حاصل کرکےبھارت کوامن کی جانب راغب ہوناچاہیے۔

ترجمان نے مزید کہا تھا یہ اہم کارنامہ پاکستان نیوی کی اعلیٰ صلاحیتوں کامنہ بولتاثبوت ہے،پاکستان کی بحری سرحدوں کےدفاع کیلئےپاک بحریہ ہرلمحہ مستعد و تیار ہے۔

پاک بحریہ نے بھارتی آبدوز کی فوٹیج بھی جاری کیں تھیں ، کموڈور(ر)عبیداللہ کا کہنا تھا پاک بحریہ ایک بٹن سے بھارتی آبدوز کو سمندر کی تہہ میں دفنا سکتی تھی لیکن پاک بحریہ نے پاکستان کی امن کی پالیسی کے وژن کو آگے بڑھایا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں