The news is by your side.

Advertisement

بحری جنگی بیڑا، ترک صدر کا بڑا اعلان

انقرہ: ترک صدر رجب طیب اردوان نے اعلان کیا ہے کہ ترکی خود اپنا بحری جنگی بیڑا تیار کرنے میں خود کفیل ہو گیا۔

تفصیلات کے مطابق ترکی ان 10 ممالک میں شامل ہو گیا ہے جو جنگی بحری جہاز کی ڈیزائننگ، ان کو تیار کرنے اور ان کی مینٹی ننس کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

صدر اردوان نے استنبول میں ایک ورکشاپ میں خطاب کے دوران کہا کہ اب ترکی کو اپنی بحری فوج کے لیے کسی دوسرے ملک کے ہتھیاروں یا جنگی بحری بیڑے پر انحصار نہیں کرنا پڑے گا۔

اس موقع پر انھوں نے استنبول F-515 اور پاکستان کے لیے تیار کیے جانے والے تیسرے ملجیم کورویٹ جنگی بحری جہاز کی ویلڈنگ کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی۔

انھوں نے کہا کہ ترکی اپنی بحری فوج کے ہتھیاروں کی تیاری میں نہ صرف خود کفیل ہو گیا ہے بلکہ اپنے دوست اور برادر ملکوں کی بحری افواج کو بھی جنگی بحری جہاز فراہم کرنے کی پوزیشن میں ہے۔

ترک صدر نے کہا اب ترکی کو کوئی بھی ملک پابندیوں سے نہیں ڈرا سکتا کیوں کہ ترکی نے اپنی دفاعی صنعت کو اس قابل بنا لیا ہے کہ وہ مقامی ضروریات کو پورا کرنے کے ساتھ ساتھ اس کو برآمد بھی کر سکتا ہے۔

اردوان کا کہنا تھا کہ استنبول فریگیٹ کی ترک بحریہ میں شمولیت سے اس کی طاقت مزید بڑھ گئی ہے اور اب بحریہ کو اپنے سمندروں کی حفاظت کے لیے کسی دوسرے ملک پر انحصار نہیں کرنا پڑے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں