ہم نے ہمیشہ اداروں کے آئینی کردار کو تسلیم کیا‘ نوازشریف -
The news is by your side.

Advertisement

ہم نے ہمیشہ اداروں کے آئینی کردار کو تسلیم کیا‘ نوازشریف

اسلام آباد : سابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف کی زیرصدارت پارٹی رہنماؤں کا اجلاس جاری ہے جہاں سیاسی صورت حال، نیب ریفرنسز پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف کی زیرصدرات پنجاب ہاؤس اسلام آباد میں پارٹی رہنماؤں کا اجلاس شروع ہوگیا جس میں مسلم لیگ ن کے قومی اسمبلی اور صوبائی اسمبلی کے ارکان اور دیگر سیاسی رفقا شریک ہیں۔

سابق وزیراعظم نوازشریف نے مسلم لیگ ن کے رہنماؤں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ قانون کی عملداری پر یقین رکھتے ہیں ہم نے ہمیشہ اداروں کے آئینی کردار کو تسلیم کیا۔

نوازشریف نے کہا کہ قانون کی پاسداری اورانصاف ہوناچاہیے، قانون کی پاسداری نہ ہونےسے تصادم کے خدشات ہوتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے جائزاورناجائزسب کچھ تسلیم کیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں موجودہ سیاسی صورت حال،نیب ریفرنسز پر بات ہوگی اور اس کے علاوہ نوازشریف کی لندن واپس روانگی کا فیصلہ بھی آج ہوگا۔


نوازشریف احتساب عدالت میں پیشی کے بعد واپس روانہ


خیال رہے کہ سابق وزیراعظم نوازشریف کی احتساب عدالت میں پیشی کے موقع پر ان کے وکیل خواجہ حارث نے اپنے موکل کے خلاف دائر تین نیب ریفرنسزپر وکالت نامے احتساب عدالت میں پیش کیے۔

نوازشریف نے احتساب عدالت نمبر1 میں پیش ہونے پرعدالت کو بتایا کہ ان کی اہلیہ کی طبعیت ٹھیک نہیں جس پراحتساب عدالت کے جج محمد بیشر نے کہا کہ پھرآپ جاسکتے ہیں۔

واضح رہے کہ سابق وزیراعظم نوازشریف سخت سیکورٹی اور پروٹول میں پنجاب ہاؤس سے اسلام آباد کی احتساب عدالت پہنچے جہاں اس موقع پران کے ہمراہ پاکستان مسلم لیگ ن کی سینیئرقیادت بھی موجود تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں