The news is by your side.

Advertisement

لاہور: نوازشریف کا طبی معائنہ مکمل، ادویات میں ردو بدل کیا گیا

لاہور : سابق وزیراعظم نوازشریف کا طبی معائنہ مکمل کرلیا گیا، جسم پر سوجن اور دیگراثرات کے پیش نظر دواؤں میں ایڈجسٹمنٹ کی گئی ہے، کل بروز ہفتہ دوبارہ ان کا معائنہ اور ٹیسٹ کا جائزہ لیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی طبیعت تاحال مکمل طور پر بہتر نہیں ہوسکی ہے، اس حوالے سے نوازشریف کے ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان نے ان طبی معائنے سے متعلق بیان جاری کیا ہے.

بیان میں کہا گیا ہے کہ سربراہ نیشنل بلڈ اینڈ بون میرو ڈیزیزز کراچی پروفیسر طاہر شمسی نے نواز شریف کا طبی معائنہ مکمل کرلیا ہے، پروفیسر شمسی نے نوازشریف کے میڈیکل ٹیسٹ کرانے کا عمل پھر دہرانے کا بھی فیصلہ کیا ہے۔

ڈاکٹر عدنان کے مطابق نوازشریف کے جسم پر سوجن اور دیگر اثرات کے پیش نظر دواؤں میں ایڈجسٹمنٹ کی گئی ہے، پروفیسر شمسی کل صبح دوبارہ نوازشریف کا طبی معائنہ کریں گے اور ٹیسٹ کا جائزہ بھی لیں گے۔

علاج میں تاخیر نوازشریف کی صحت اور زندگی کے لیے نقصان دہ ہوسکتی ہے، ڈاکٹرعدنان

واضح رہے کہ گزشتہ روز مسلم لیگ ن کے قائد کے ذاتی معالج ڈاکٹرعدنان کا کہنا تھا کہ پنجاب حکومت کے میڈیکل بورڈ نے نوازشریف کے علاج کے لیے بیرون ملک کی سفارش کی ہے۔

ٹویٹر پیغام میں ڈاکٹر عدنان نے کہا کہ سابق وزیراعظم میاں نوازشریف کی حالت بدستور تشویشناک ہے، علاج میں تاخیر میاں نوازشریف کی صحت اور زندگی کے لیے نقصان دہ ثابت ہوسکتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں