The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کے مفرور قائد نواز شریف نے ٹوئٹر اکاؤنٹ بنا لیا

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کے مفرور قائد سابق وزیر اعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف نے بھی ٹوئٹر اکاؤنٹ بنا لیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں مقدمات کا سامنا کرنے والے اور لندن میں علاج کی غرض سے مقیم نواز شریف نے لوگوں کے ساتھ منسلک رہنے کے لیے ٹوئٹر اکاؤنٹ بنا لیا۔

ان کی صاحب زادی مریم نواز نے والد کے ٹوئٹر اکاؤنٹ بنانے کی تصدیق کر دی ہے۔

مریم نواز نے اس سلسلے میں ایک ٹوئٹ میں بتایا کہ وہ مسرت کے ساتھ یہ اعلان کر رہی ہیں کہ پاکستان کے عوام کے ساتھ جڑے رہنے کے لیے میاں نواز شریف نے ٹوئٹر جوائن کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

نواز شریف نے اپنا پہلا ٹوئٹ بھی کر دیا ہے، جس میں انھوں نے اپنا مقبول نعرہ لکھا ہے: ووٹ کو عزت دو۔

اے پی سی، متحدہ الائنس کی تشکیل کا امکان، نواز شریف خطاب کریں گے

واضح رہے کہ کل اسلام آباد میں منعقد ہونے والی اپوزیشن کی آل پارٹیز کانفرنس میں نواز شریف نے بھی خطاب کا فیصلہ کیا ہے، یہ خطاب براہ راست لندن سے سوشل میڈیا پر نشر کیا جائے گا۔

نواز شریف کے خطاب کو سوشل میڈیا پر نشر کرنے کے انتظامات کر لیے گئے ہیں، ان کا خطاب فیس بک، ٹویٹر اور انسٹاگرام پر براہ راست نشر ہوگا، معلوم ہوا ہے کہ نواز شریف اپنے بیٹے حسن نواز کے دفتر سے ورچوئل خطاب کریں گے، اس سلسلے میں مسلم لیگ ن برطانیہ کا سوشل میڈیا سیل متحرک ہو گیا ہے۔

خیال رہے کہ سابق وزیر اعظم نواز شریف کا ٹوئٹر ہینڈل اسی پس منظر میں بنایا گیا ہے۔ نواز شریف کا آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ بنتے ہی فالوورز بڑی تیزی سے ان کو فالو کرنے لگے ہیں، ابتدائی ایک گھنٹے میں فالوورز کی تعداد 15 ہزار سے بڑھ گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں