The news is by your side.

Advertisement

توشہ خانہ ریفرنس، نوازشریف نے احتساب عدالت میں طلبی کیخلاف دائر درخواست واپس لے لی

اسلام آباد : توشہ خانہ ریفرنس میں سابق وزیراعظم نوازشریف نے احتساب عدالت میں طلبی کیخلاف دائردرخواست واپس لے لی، درخواست واپس لینے پرعدالت نے نواز شریف کی درخواست خارج کر دی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ میں ڈویژن بنچ پرمشتمل چیف جسٹس اطہرمن اللہ اور جسٹس عامر فاروق نے توشہ خانہ ریفرنس سے متعلق کیس کی سماعت کی۔

سابق وزیراعظم نواز شریف نے احتساب عدالت میں طلبی کیخلاف دائردرخواست واپس لےلی، نواز شریف کے وکیل نے درخواست اسلام آبادہائیکورٹ سے واپس لی، درخواست واپس لینے پرعدالت نے نواز شریف کی درخواست خارج کر دی۔

نواز شریف کی جانب سےبیرسٹر جہانگیر جدون وکلا ٹیم کے ساتھ عدالت میں پیش کی ، احتساب عدالت نے نواز شریف کو نمائندے کے ذریعے پیش ہونے کا کہا تھا، احتساب عدالت نےعدم پیشی پر اشتہاری قرار دینے کی کارروائی کا بھی کہا تھا۔

پنجاب حکومت کو نواز شریف کے بیرون ملک جانے کا نوٹیفکیشن جمع کرانے کاحکم دیا تھا، نواز شریف کے وکیل نے حکومتی نوٹیفکیشن جمع کرانے کے بجائے درخواست واپس لے لی۔

احتساب عدالت نے نواز شریف کو پیش ہونے کیلئے آخری موقع دے رکھا تھا، نوازشریف کے وکیل سے درخواست قابل سماعت ہونے پر دلائل طلب کئے گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں