The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کا پانچویں بار شریف میڈیکل کمپلیکس میں طبی معائنہ

لاہور : سابق وزیر اعظم نواز شریف کا پانچویں بار شریف میڈیکل سٹی میں طبی معائنہ کیا گیا اور دماغ میں خون کی گردش کو معمول پر لانے کیلئے نیورو سرجری کے ماہر پروفیسرز نے مختلف ٹیسٹ کئے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اعظم نواز شریف آج پانچویں بار طبی معائنے کیلئے شریف میڈیکل کمپلیکس پہنچے جہاں ان کے ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان اور نیوروسرجری کے ماہر پروفیسر کی نگرانی میں چیک اپ کیا گیا۔

سابق وزیراعظم کے دماغ میں خون کی گردش کو معمول پر لانے کیلئے نیورو سرجری کے ماہر پروفیسرز نے بھی مختلف ٹیسٹ کئے، ایک گھنٹہ تک جاری رہنے والے معائنے کے بعد سابق وزیراعظم واپس روانہ ہو گئے۔

نوازشریف کو دل گردوں، شوگر اور دماغ میں خون کی کم سپلائی کے مرض لاحق ہیں۔

قبل ازیں بتایا گیا تھا کہ سابق وزیراعظم کی صحت کے معاملات انتہائی پیچیدہ ہیں، وہ ہسپتال میں تو داخل نہیں البتہ گھر پر ڈاکٹروں کی زیر نگرانی رہتے ہیں۔

مزید پڑھیں : نوازشریف کےدل کی دھڑکن نارمل نہیں، مستقل پیس میکر لگانا پڑے گا ،ڈاکٹرعدنان

نواز شریف کے دل کی دھڑکن متوازن رکھنے کیلئے مستقل پیس میکر لگانا پڑے گا جبکہ دل میں انٹروینشن کی بھی ضرورت ہے۔

خیال رہے ان کے ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان بھی کہہ چکے ہیں کہ پیس میکر لگانے کے لئے ٹائم لائن واضح نہیں کچھ اور چیزیں بھی ہیں جنہیں دیکھ رہے ہیں۔ علاج کا روڈ میپ ابھی طے نہیں کیا نہ ہی یہ بتا سکتے ہیں کہ علاج کب تک چلے گا۔

یاد رہے نواز شریف کو علاج کروانے کیلئے 6ہفتوں پر مشتمل ضمانت دی گئی تھی، 15دن گزرنے کے بعد اب کے پاس 4 ہفتے باقی بچے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں