The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کے کامیاب دورہ روس کے بدلے، امریکا کا نیشنل بینک آف پاکستان پر بھاری جرمانہ

https://urdu.arynews.tv/wp-admin/post-new.php

کراچی : وزیراعظم عمران خان کے کامیاب دورہ روس کے بدلے میں امریکا نے نیشنل بینک آف پاکستان پر50.4ملین ڈالر کا بھاری جرمانہ عائد کردیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کے فیڈریل ریسزرو بورڈ نے نینشل بینک آف پاکستان پر 2 جرمانے عائد کردیئے ، جرمانہ امریکا کے فیڈرل ریزروبورڈ اور فنانشل سروس نیویارک نے لگایا۔

امریکا نے نیشنل بینک آف پاکستان پر پچاس اعشاریہ چار ملین ڈالرکی دو جرمانے عائد کیے۔

فیڈریل ریسزرو بورڈ کی جانب سے اعلامیہ میں کہا گیا کہ نیشنل بینک آف پاکستان امریکہ میں فارن بینک پر آپریٹ کررہا تھا، اینٹی منی لانڈرنگ کی خلاف ورزی پر جرمانہ عائد کیا گیا۔

بورڈ فرم نیشنل بینک آف پاکستان سے اینٹی منی لانڈرنگ پروگرام کو بہتر بنانے کا بھی مطالبہ کرے گا۔

امریکی حکام نے مبینہ اینٹی منی لانڈرنگ کی خلاف ورزی پر بینک سے اینٹی منی لانڈرنگ قوانین پرعمل کا تحریری پلان بھی مانگ لیا ہے۔

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ جیسا کہ نیشنل بینک آف پاکستان کے خلاف رضا مندی بند کرنے اور روکنے کے حکم میں تفصیل سے بتایا گیا ہے کہ نیشنل بینک کے امریکہ میں بینکنگ آپریشن نے مؤثر رسک مینجمنٹ پروگرام یا کنٹرولز کو برقرار نہیں رکھا ، جو فیڈرل ریسزرو کے منی لانڈرنگ مخالف قوانین کی تعمیل کرنے کے لیے کافی ہے۔

خیال رہے کہ جمعرات کو وزیراعظم عمران خان اور صدر ولادی میر پیوٹن کے درمیان کریملن میں سربراہی ملاقات ہوئی۔

سربراہی اجلاس کے بعد جاری کردہ اعلامیہ کے مطابق، دونوں رہنماؤں نے دو طرفہ تعلقات کے ساتھ ساتھ باہمی دلچسپی کے علاقائی اور بین الاقوامی امور پر وسیع پیمانے پر مشاورت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں