The news is by your side.

Advertisement

مختلف شعبوں کیلئے ویکسینیشن کی تاریخ ، این سی او سی نے نئی گائیڈ لائن جاری کردی

اسلام آباد : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے مختلف شعبوں کیلئے ویکسی نیشن کی تاریخ پر نئی گائیڈ لائن جاری کردی گئی، جس میں ائیرپورٹ پر داخلے اور تعلیمی شعبے سے تعلق رکھنےوالےافراد کو 30ستمبر تک مکمل ویکسی نیٹڈ ہونا ضروری قرار دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے مختلف شعبوں کیلئے ویکسی نیشن کی تاریخ پر نئی گائیڈ لائن جاری کردی گئی، جس میں ائیرپورٹ پر داخلے کیلئے 30 ستمبر تک مکمل ویکسی نیٹڈ ہونا ضروری قرار دیا گیا ہے ، بغیرویکسین کسی کو ایئرپورٹ میں داخلے کی اجازت نہ دی جائے۔

این سی او سی کا کہنا تھا کہ ائیرپورٹس پردکانیں،آؤٹ لیٹ،سیکیورٹی اسٹاف اور پی آئی اےسمیت تمام ائیرلائنزاپنے اسٹاف کی ویکسینشن یقینی بنائیں اور مالکان فوڈاسٹریٹ میں ویکسی نیٹڈ افراد کو آنے کی اجازت دیں، ایس اوپیز کی خلاف وزری پر ریسٹورنٹ مالکان کو گرفتار کیا جائے۔

نئی گائیڈ لائن کے مطابق 17 سال تک کی عمر کیلئے ویکسینیشن کی تاریخ 17ستمبررکھی گئی تھی، اب 17سال تک کی عمرکے افرادکی لازمی ویکسی نیشن کا آغاز یکم اکتوبر سے ہوگا۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے حکم دیا کہ تعلیمی شعبےسےتعلق رکھنےوالےافراد 30ستمبرتک مکمل ویکسین لگوالیں جبکہ ٹیکسی، بس، پبلک ٹرانسپورٹ والے افراد کو 15اکتوبر تک ویکسی نیشن کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ نجی ٹرانسپورٹ،فوڈڈلیوری کمپنیاں عملےکی ویکسی نیشن یقینی بنائیں۔

این سی او سی نے ٹرین میں سفرکرنے والوں کو 15 اکتوبرتک مکمل ویکسی نیٹڈ ہونے اور موٹروے پر سفرکرنے والوں کو بھی 15 اکتوبر تک مکمل ویکسی نیشن کرانے کا حکم دیا ہے ، مکمل ویکسی نیشن نہ ہونےپرسفرکی اجازت نہیں ہوگی۔

انٹراورسٹی بسوں پر 15اکتوبرکےبعدسفرکی اجازت نہیں ہوگی جبکہ بی آرٹی،میٹرو،اورنج اور گرین لائن بس سروسز کیلئے بھی ویکسی نیشن لازمی قرار دی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں