بھارت الزام لگانے کے بجائےمسئلہ کشمیر پر توجہ دے،اعزازچوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت الزام لگانے کے بجائےمسئلہ کشمیر پر توجہ دے،اعزازچوہدری

نیویارک: سیکٹری خارجہ اعزاز چوہدری کا کہنا ہے کہ بھارت کو پاکستان پر الزام لگانے کے بجائےمسئلہ کشمیر پر توجہ دینی چاہیے جبکہ مقبوضہ کشمیرکےمعاملےپرصورتحال جنگ کی جانب نہیں جانی چاہیے۔

تفصیلات کےمطابق نیویارک میں پریس کانفرنس کے دوران سیکرٹری خارجہ اعزاز چوہدری کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی مظالم کا ردعمل سامنے آتا رہے گا جبکہ بھارت کو کشمیری عوام کی آواز سننے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کےدھمکی آمیزبیانات سےعلاقائی امن کوخطرات لاحق ہیں لہذا مقبوضہ کشمیر کے معاملے پر صورتحال جنگ کی جانب نہیں جانی چاہیے جبکہ امریکا مقبوضہ کشمیر کے معاملے پر کردار ادا کر سکتا ہے۔

سیکٹری خارجہ نے بتایا کہ اوآئی سی کے کشمیر پررابطہ گروپ کا اہم اجلاس ہوا ہے اور وزیراعظم نواز شریف نے مسلم دنیا کو کشمیر کے ایشو پر اکٹھا کرنے کی کوشش کی جبکہ کشمیری عوام کی آوازبین الاقوامی برادری تک پہنچانا ہمارا اخلاقی فرض ہے۔

اعزازچودھری کا کہنا تھا کہ وزیراعظم سے ملاقات میں جان کیری نےانسداددہشت گردی کےلیےپاکستانی کوششوں کوتسلیم کیا جبکہ وزیراعظم نے جان کیری کو نہ صرف مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم سےآگاہ کیا بلکہ دونوں رہنماؤں کے درمیان افغانستان کے مسئلے پر بھی بات ہوئی۔

واضح رہے کہ وزیراعظم نوازشریف کی برطانوی ہم منصب سے بھی کشمیر کے مسئلے پر بات ہوئی جبکہ سعودی ولی عہد سے ملاقات میں مسلم دنیا کو درپیش چیلنجز پر بات کی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں