ماضی کے مشہور مزاحیہ اداکار ماجد جہانگیر کسمپرسی کا شکار -
The news is by your side.

Advertisement

ماضی کے مشہور مزاحیہ اداکار ماجد جہانگیر کسمپرسی کا شکار

کراچی: پچاس برس سے فنون لطیفہ سے منسلک پاکستان کے عظیم سابق مزاحیہ فنکار ماجد جہانگیر صحت کے مسائل کے ساتھ ساتھ غربت کی زندگی بسر کرنے پر مجبور ہیں۔

کراچی کے علاقے گلشن اقبال میں اپنے پرانے دو کمروں کے اپارٹمنٹ کے ایک کونے میں بیٹھے سراسر اداسی کے ساتھ  64 سالہ اداکار کے پاس زندگی کے بارے میں وضاحت کرنے کے لئے بہت کچھ ہے۔

ماجد جہانگیر نے اپنے کیرئر میں متعدد تمغے اور ایوارڈ حاصل کیا، انہوں نے 80 کی دہائی میں مشہور زمانہ ٹی وی کامیڈی شو ففٹی ففٹی میں مرکزی کردار ادا کیا تھا ۔ یہ مشہور ڈرامہ 1979 سے 1985 تک نشر کیا گیا۔


FIFTY FIFTY – (PTV Comedy Series) – (Skit) by nostalgia04

ماجد نے چار پاکستانی فلموں کے ساتھ 35 سے زائد اسٹیج شو اور ریڈیو ڈراموں میں اداکاری کے جوہر دیکھائے، لیکن موجودہ دور میں ان کے لئے زندگی بسر کرنا مشکل ہوگیا ہے۔ انہوں 20 سال سے زائد عرصہ تک پاکستان کے سرکاری ٹی وی چینل پی ٹی وی کے لئے کام کیا۔

مزاحیہ اداکار کو ان دنوں سنگین صحت کے مسائل اور سنگین مالی مشکلات کا سامنا ہے، ان کا کہنا تھا کہ وہ حکومت کے ‘کھوکھلے وعدوں سے ناخوش ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میرے مرنے کے بعد میری صلاحیتوں اورشخصیت پرقصیدے سنانے والے اگرمیری زندگی میں ہی کچھ کردیں تومیرے لیے فائدہ مند ہوگا، مجھے آج  لوگوں کی دعا اورسپورٹ کی اشد ضرورت ہے۔

آج میں اپنی بیماری کی وجہ سے شدید مشکلات سے دوچارہوں، جو جمع پونجی تھی وہ اپنے علاج ومعالجے پرخرچ کرچکا ہوں لیکن حکومت کی طرف سے میری مدد کے لیے کچھ نہیں کیا گیا، جس پربے حدافسوس ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں