The news is by your side.

Advertisement

بجلی صارفین تیار ہوجائیں! اگلے ماہ اضافی بل ادا کرنا پڑے گا

اسلام آباد : نیپرا نے بجلی 5.94 پیسے فی یونٹ مہنگی کردی، صارفین کو آئندہ ماہ کے بلز میں اضافی ادائیگیاں کرنا ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق نیپرا نے جنوری کی ماہانہ فیول ایڈجسٹمنٹ کا فیصلہ جاری کردیا ، جس میں ماہانہ فیول ایڈجسٹمنٹ کی مدمیں بجلی 5.94پیسے فی یونٹ مہنگی کردی۔

نیپرا کا کہنا ہے کہ صارفین کوآئندہ ماہ کے بلز میں اضافی ادائیگیاں کرناہوں گی تاہم اضافے کا اطلاق لائف لائن اور کے الیکٹرک صارفین پر نہیں ہوگا۔

حکام کے مطابق اضافے سے بجلی صارفین پر58 ارب روپے کا اضافی بوجھ پڑے گا۔

اس سے قبل نیپرا نے بجلی95 پیسے فی یونٹ تک مہنگی کرنے کا فیصلہ جاری کیا تھا ، نیپرانےفیصلہ وفاقی حکومت کو نوٹیفکیشن جاری کرنے کیلئے بھجوا دیا۔

نیپرا کا کہنا تھا کہ وفاقی حکومت کے نوٹیفکیشن کے بعد فیصلے کا اطلاق ہوگا ، بجلی کے بنیادی ٹیرف میں اوسط 53 پیسے اضافے کیا گیا اور مختلف سیلز کیلئے بجلی 8 روپے95 پیسے تک فی یونٹ مہنگی کی گئی۔

دستاویز کے مطابق بجلی کے 100یونٹ استعمال تک8 پیسے، 101سے200یونٹ تک استعمال پر 18 پیسے،201سے300یونٹ استعمال پر48پیسے اور 301سے700یونٹ استعمال پر95پیسےفی یونٹ اضافےکی منظوری دی۔

حکام نے کہا بجلی کی قیمت میں اضافے کا اطلاق وفاقی حکومت کی منظوری سے ہوگا ، نیپرا نے حکومتی پالیسی گائیڈ لائنز پر سماعت کے بعد فیصلہ جاری کیا، اقدام کا مقصد پاور سیکٹر میں سبسڈی کا از سو نو تعین کرنا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں