The news is by your side.

واٹس ایپ کے تین نئے پرائیویسی فیچرز کا اعلان

واٹس ایپ صارفین گزشتہ طویل عرصے سے اپنی آن لائن سرگرمیوں کو ان کی رضامندی کے بغیر دوسرے واٹس ایپ صارفین کے سامنے ظاہر کیے جانے کے حوالے سے پریشان ہیں۔

اس حوالے سے میٹا کے بانی نے صارفین کی اس پریشانی کو بھانپ لیا اور اس کے مطابق واٹس ایپ میں چند خصوصیات کو اپ ڈیٹ کردیا ہے۔

میٹا کے بانی اور سی ای او مارک زکربرگ نے گزشتہ ماہ واٹس ایپ کے لیے تین نئے فیچرز کا اعلان کیا تھا۔ جو صارفین کی ذاتی سرگرمیوں کو مزید تحفظ دیں گے۔

Thumbnail image

واٹس ایپ کے نئے پرائیویسی فیچرز واٹس ایپ صارفین کو بغیر بتائے گروپ چیٹس سے باہر نکلنے کی اجازت دیں گے۔ نئے فیچرز کے ذریعے آپ آسانی سے آن لائن اسٹیٹس کو چھپا سکتے ہیں۔ اس پر آپ کا پورا کنٹرول ہوگا۔ واٹس ایپ نے اس فیچر کا اعلان اس سال اگست میں کیا تھا۔

سیکیورٹی کی ان نئی فیچر کے بارے میں تشہیر کرنے کے لیے چیٹ ایپ نے اپنی بلاگ پوسٹ پر لکھا ہے کہ ہم لوگوں کو واٹس ایپ کے نئے فیچرز کی معلومات دینے کے لیے ایک مہم کا آغاز کر رہے ہیں۔

واٹس ایپ پر آپ کی نجی بات چیت کو سکیورٹی فراہم کرنا ہمارا مستقل عزم ہے۔ واٹس ایپ کے پاس پہلے سے ہی ویو ونس فیچر موجود ہیں جس کا مقصد ایپ پر شیئر کی گئی تصویر یا ویڈیو کے غلط استعمال کو روکنا ہے۔

اگست 2022 سے، آپ کو صبح 2 بجے کسی واٹس ایپ گروپ سے اس امید پر باہر نکلنے کی ضرورت نہیں ہوگی کہ کسی کو نظر نہیں آئے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں