نئی امریکی پالیسی خطے میں کشیدگی پیدا کرے گی: فیصل محمد -
The news is by your side.

Advertisement

نئی امریکی پالیسی خطے میں کشیدگی پیدا کرے گی: فیصل محمد

برسلز: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے پاکستان ‘ افغانستان اور بھارت کے حوالے سے حالیہ بیان پر فیصل محمد کا کہنا ہے کہ امریکہ نے اپنے بجائے بھارتی پالیسی اعلان کیا‘ ان کا کہنا تھا کہ نئی امریکی پالیسی خطے میں امن پیدا کرنے کے بجائے خطے میں مزید کشیدگی پیدا کرنے کا باعث ہوگی۔

بین الاقوامی تنازعات کے عالمی ماہر فیصل محمد نے اے آروائی نیوز سے خصوصی گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خاتمہ میں پاکستان کے کردار کو عالمی برادری تسلیم کرتی ہے ۔

امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ٹرمپ* 

مسئلہ کشمیرحل کیے بغیر بھارت کی سی پیک میں شمولیت خطرناک ہوگی*

ان کا کہنا تھا کہ بھارت کی جانب سے پاکستان میں دہشت گردی کے واضح ثبوت ہمارے پاس ( یورپی یونین ) میں موجود ہیں اس کے برعکس ٹرمپ کا یہ کہنا کہ پاکستان دہشت گردوں کو پناہ دیتا پاکستان کے روایتی حریف بھارت کی پالیسی کی عکاسی کرتا ہے ۔

فیصل محمد نے یہ بھی کہا کہ بھارت اور امریکہ کو پاک چائنا اقتصادی راہداری کے ذریعے دنیا میں چین اور پاکستان کے بڑھتی ہوئی اہمیت سے تحفظات لاحق ہیں اس لیے ان کی کوشش ہے کہ افغانستان کی جنگ کو پاکستان میں لایا جائے تاہم یہ امریکی منصوبہ روس اور چین کی موجودگی میں کامیاب نہیں ہوسکتا۔

یاد رہے کہ اس سے قبل ایک موقع پر اےآروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے فیصل محمد کا یہ بھی کہنا تھا کہ بھارت سی پیک میں شرکت کرکے فوائد حاصل کرنا چاہتا ہے‘ لیکن مسئلہ کشمیر کے حل کے بغیربھارت کو ایسا موقع دینا خطرناک ثابت ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں