تازہ ترین

قومی و صوبائی اسمبلیوں کی 21 نشستوں پر ضمنی الیکشن کیلیے پولنگ ختم

اسلام آباد: قومی اور صوبائی اسمبلیوں کی 21 نشستوں...

پاکستان پر حملہ آور ایک اور افغان دہشت گرد بے نقاب

پاکستان پر حملہ آور 1 اور افغان دہشتگرد بے...

’پاکستان کیلیے آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک سے اچھی خبریں آئیں گی‘

امریکا میں پاکستان کے سفیر مسعود خان نے کہا...

پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے حوالے سے ترجمان دفتر خارجہ کا اہم بیان

اسلام آباد : پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے...

نیا امریکی صدر کون ہوگا؟ سروے رپورٹ میں اہم انکشاف

واشنگٹن : دنیا کے طاقتور ممالک میں نمایاں مقام رکھنے والے امریکہ میں صدر کے منصب پر فائز ہونے والی شخصیات کی ذاتی زندگی اور ان سیاسی سفر ہمیشہ سے عوام کی دلچسپی کا مرکز رہا ہے۔

امریکہ میں ہونے والے ایک تازہ سروے کے نتائج میں کہا گیا ہے کہ ریپبلکنز کی اکثریت سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو دوبارہ صدر بنانے کی خواہشمند ہے۔

امریکا میں حالیہ کئے گئے ایک سروے سے معلوم ہوا ہے کہ موجودہ صدر جوبائیڈن عوام میں اپنی مقبولیت تقریباًکھو چکے ہیں، امریکیوں کی ایک بڑی تعداد کا کہنا ہے کہ صدر بائیڈن کے اقتدار سنبھالنے کے بعد سے ان کی مالی حالت پہلے سے بدتر ہوچکی ہے۔

سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ پول میں ہر لحاظ سے بائیڈن پر سبقت لینے میں کامیاب رہے ہیں اور ایسا لگتا ہے کہ امریکی عوام کو ٹرمپ کا دورِ اقتدار جو بائیڈن سے زیادہ پسند آیا۔

سروے رپورٹ کے مطابق دوسری جانب ڈیموکریٹس ارکان صدر جوبائیڈن کی بجائے کسی دوسرے امیدوارکو میدان اتارنے کے خواہاں ہیں۔

ریپبلکنز صدارتی امیدوارکی نامزدگی کیلئے کیے گئے سروے کی رپورٹ میں ٹرمپ سرفہرست رہے جبکہ گورنر فلوریڈا رون ڈیسا نٹس دوسرے اور بھارتی نژاد نکی ہیلی تیسرے نمبر پر ہیں۔

سروے رپورٹ کے مطابق ٹرمپ کو43،رون کو28اور نکی ہیلی کو7فیصد ووٹرزکی حمایت حاصل ہے اس کے علاوہ حالیہ صدر جوبائیڈن کو37 اور کسی دوسرے ڈیموکریٹ امیدوار کیلئے53فیصد شہریوں نے رائے دی۔

Comments

- Advertisement -