The news is by your side.

Advertisement

ماں نے نومولود بچے کو کھڑکی سے باہر کیوں پھینکا؟

ساﺅپالو: برازیل میں پولیس نے بلڈنگ کی دوسری منزل سے نومولود بچے کو پھینکنے کے الزام میں ماں کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق برازیل کے شہر ساؤ پالو میں افسوس ناک واقعہ پیش آیا جہاں 20 سالہ ماں نے بچے کو جنم دینے کے بعد اپارٹمنٹ کی کھڑکی سے نیچے پھینک دیا جس کے نتیجے میں نوزائیدہ بچہ جان کی بازی ہار گیا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ جمعرات کی دوپہر عمارت میں کام کرنے والی خاتون کرسٹیئین پریرا نے کچرے کے ڈبے میں خون آلود بیگ دیکھا اور جب اسے کھولا تو اس میں نومولود بچے کی لاش تھی۔

کرسٹیئن پریرا نے بتایا کہ جب اس نے بیگ میں بچے کی لاش دیکھی تو وہ کانپنا شروع ہوگئی اور کیونکہ وہ خود ایک ماں ہیں اور انہوں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ وہ اس طرح کا کوئی واقعہ دیکھیں گی۔

انہوں نے کہا کہ وہ کبھی نہیں چاہیں گی کہ اس طرح کا واقعہ میرے گھر والوں کے ساتھ پیش آئے، اس دن کے بعد میں میں کچھ کھا نہیں سکتی، اس معصوم بچے کی تصویر میرے ذہن سے نہیں نکل پا رہی۔

پولیس حکام کے مطابق تفتیش کاروں کو اس بات کا یقین نہیں ہے کہ آیا لڑکا ابھی تک پیدا ہوا تھا یا ماں نے اسقاط حمل کی کوشش کی تھی۔

مقامی میڈیا کے مطابق بچے کے قتل کا الزام ثابت ہونے پر 20 سالہ خاتون کو دو سے 6 سال تک قید کی سزا ہوسکتی ہے۔

واقعے کی تحقیقات کے لیے پولیس نے نومولود بچے کی ماں کو ارما ڈولس اسپتال بھیج دیا ہے جہاں نفسیاتی حالت جاننے کے لیے اس کا معائنہ کیا جا رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں