The news is by your side.

Advertisement

سعودیہ میں‌ انسانی حقوق کی پامالی، نکّی مناج کا پرفارمنس سے انکار

واشنگٹن /ریاض : معروف امریکی گلوکارا و ریپرنکی مناج نے سعودی خواتین اور ہم جنس پرست افراد سے ناروا سلوک پر احتجاج کرتے ہوئے پرفارمنس سے انکار کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کچھ روزقبل خبرآئی تھی کہ فحش پرفارمنس کی ملکہ کہلائی جانے والی امریکی گلوکارہ، ریپر و موسیقار نکی مناج رواں ماہ 18 جولائی کو سعودی عرب کے شہر جدہ میں پرفارمنس کریں گی۔نکی مناج کی جانب سے سعودی عرب میں پرفارمنس کیے جانے کے اعلان کے بعد عرب سوشل میڈیا پر ملے جلے رد عمل کا اظہار دیکھا گیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ جہاں سعودی عرب کی نوجوان نسل نکی مناج کی پرفارمنس کے اعلان سے خوش دکھائی دی تھی، وہیں خواتین اور رجعت پسند افراد نے گلوکارہ کی پرفارمنس پر اعتراض کیا تھا۔

نکی مناج کو رواں ماہ 18 جولائی سے سعودی عرب کے ساحلی شہر جدہ میں ورلڈ فیسٹیول میں پرفارمنس کرنا تھی، اس فیسٹیول میں نکی مناج کے علاوہ امریکی ڈی جے اسٹیو اوکے، برطانوی گلوکار لیام پائن اور دیگر موسیقاروں اور گلوکاروں کوبھی پرفارمنس کرنا تھا۔

غیر ملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق اب نکّی مناج اس فیسٹیول میں پرفارمنس نہیں کریں گی،نکی مناج نے سعودی عرب میں خواتین اور ہم جنس پرست افراد کے ساتھ ناروا سلوک پر احتجاج کے طور پر پرفارمنس سے انکار کیا۔

امریکی گلوکارہ نے سعودی عرب میں اپنا کنسرٹ نہ کرنے کا اعلان کرتے ہوئے اپنے فیصلے کو خواتین اور ہم جنس پرست افراد کے ساتھ حمایت قرار دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں