The news is by your side.

Advertisement

ایران جوہری معاہدے کواستعمال کرکےدنیا کویرغمال نہیں بنا سکتا‘ نکی ہیلی

نیویارک: اقوام متحدہ میں امریکی سفیر نکی ہیلی کا کہنا ہے کہ ایران جوہری معاہدے کو عالمی بلیک میلنگ کےلیے استعمال کرکے دنیا کو یرغمال نہیں بنا سکتا۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ میں امریکی سفیر نکی ہیلی نےایران پر تنقید کرتےہوئے کہا کہ ایران کو میزائل تجربات، دہشت گردی کی معاونت اور انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی ذمہ داری قبول کرنا ہوگی۔

امریکی سفیر کا یہ بیان ایران کے صدر کی جانب سے دیے گئے بیان کے بعد آیا ہے جس میں انہوں نے امریکہ کو خبردار کیا تھا کہ اگر امریکی پابندیوں کا سلسلہ جاری رہا تو ایران جوہری معاہدہ ختم کرسکتا ہے۔

نکی ہیلی کا کہنا تھا کہ امریکہ کی جانب سے ایران پرعائد کی گئی نئی پابندیوں کا جوہری معاہدے سے کوئی تعلق نہیں۔ انہوں نے کہا کہ یہ جوہری معاہدہ کسی بھی صورت میں ناکام نہیں ہونا چاہیے۔


نئی امریکی پابندیاں: ایران جوہری معاہدہ ختم کرسکتا ہے‘ حسن روحانی


یاد رہے کہ دو روز قبل ایرانی صدر حسن روحانی کا کہنا تھا کہ اگر امریکہ کی جانب سے نئی پابندیوں کا سلسلہ جاری رہا تو ایران جوہری معاہدہ ختم کرسکتا ہے۔


امریکی پابندیاں جوہری معاہدے کی خلاف ورزی ہے‘ ایران


واضح رہے کہ رواں ماہ 3 اگست کو ایران کے ڈپٹی وزیر خارجہ عباس عراقچی کا کہنا تھا کہ امریکہ کی جانب سے نئی پابندیاں جوہری معاہدے کی خلاف ہے اور ہم اس پر اپنا ردعمل دیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں