The news is by your side.

Advertisement

ٹورنٹو میں نامعلوم شخص کی فائرنگ، ایک خاتون ہلاک، متعدد افراد زخمی

ٹورنٹو : کینیڈا  میں نامعلوم مسلح شخص کی فائرنگ کے نتیجے میں 1 خاتون  جاں بحق جبکہ بچی سمیت 14 افراد زخمی ہوگئے، حملہ آور خود کوگولی مار خودکشی کرلی۔

تفصیلات کےمطابق کینیڈا کے شہر ٹورنٹو کی ڈینفوٹ اور لوگان ایوینو پر اتوار کی شب نامعلوم مسلح شخص نے فائرنگ کردی، جس کے نتیجے میں 1 خاتون جاں بحق ہوگئے، واقعے کی اطلاع ملتے ہی پولیس نے علاقے کو گھیرلیا۔

عینی شاہد کے مطابق ایک نامعلوم مسلح شخص نے اچانک خودکار ہتھیار نکال کر سڑک پر موجود لوگوں پر فائرنگ کردی۔

پولیس کا کہنا تھا کہ فائرنگ کے نتیجے میں ہلاک ہونے والے نوجوان خاتون گولی لگنے کے باعث موقع پر جاں بحق ہوگئی تھی، کچھ متاثرین کو موقع پر ہی طبی امداد فراہم کی گئی جبکہ متعدد کو نزدیکی ہسپتال منتقل کردیا گیاا۔

اس حوالے سے ٹورنٹو پولیس نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کے ذریعے شہریوں کو  آگاہ کیا کہ واقعے میں ایک خاتون ہلاک جبکہ 14 افراد زخمی ہیں، زخمیوں میں ایک بچی کی حالت تشویش ناک ہے۔

غیر خبر  رساں ادارے کے مطابق پولیس ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ مسلح شخص نے خود کو گولی مارنے سے قبل پولیس پر  بھی فائرنگ کی۔

پولیس ترجمان کا کہنا ہے کہ حملے کی تحقیقات جاری ہیں، تاہم ابھی تک یہ معلوم نہیں ہوسکا ہے کہ حملے کی وجہ کیا تھی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق عینی شاہد نے بتایا کہ ’میں اپنے اہل خانہ کے ہمراہ ریستوران میں کھانا کھا رہا تھا کہ اچانک فائرنگ فائرنگ شروع ہوگئی اور تقریباً 20 گولیاں چلی۔

خیال رہے کہ مذکورہ واقعہ کینیڈا میں بڑھتئے ہوئے فائرنگ کے بڑھتے ہوئے واقعات کی طرف اشارہ کرتا ہے، صرف رواں برس کے دوران کینیڈا میں فائرنگ کے 200 واقعات رپورٹ ہوچکے ہیں جس میں سے 20 واقعات ہلاکت خیز ثابت ہوئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں