اقبال ڈے پر تعلیمی ادارے کھلے رہیں گے: محکمہ تعلیم سندھ -
The news is by your side.

Advertisement

اقبال ڈے پر تعلیمی ادارے کھلے رہیں گے: محکمہ تعلیم سندھ

کراچی: محکمہ تعلیم سندھ کا کہنا ہے کہ یوم اقبال کے موقع پرسندھ کے تمام سرکاری تعلیمی ادارے معمول کےمطابق کھلے رہیں گے، سندھ حکومت کے چھٹیوں کے شیڈول میں اقبال ڈے کو تعطیل کے طور پر رکھا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ تعلیم سندھ نے وضاحت جاری کی ہے کہ اقبال ڈے پر صوبے کے تمام تعلیمی ادارے معمول کے مطابق کھلیں گےاور اس موقع پر کوئی چھٹی نہیں ہوگی۔

 اس سے قبل سندھ حکومت کی جانب سے جاری کردہ سالانہ تعطیلات کے نوٹی فکیشن میں اقبال ڈے شامل ہونے کے سبب ابہام پیدا ہوا تھا کہ سندھ میں کل تعلیمی ادارے بند رہیں گے۔

سال کے اوائل میں جاری ہونے والے نوٹیفکیشن کے مطابق شاعر مشرق علامہ محمد اقبال کے یوم پیدائش کی مناسبت سے 9 نومبر کو صوبے بھر کے تعلیمی اداروں میں تعطیل ہوگی۔

تاہم اب سندھ حکومت کے محکمہ تعلیم نے وفاقی حکومت کے نقشِ قدم پرچلتے ہوئے فیصلہ کیا ہے کہ سندھ میں تمام تعلیمی اداروں میں تدریس کا عمل معمول کے مطابق جاری رہے گا۔

یاد رہے کہ یوم اقبال پر 9 نومبر کو عام تعطیل بحال کرنے کی قرارداد دو روز قبل قومی اسمبلی میں پیش کی گئی تھی ، تاہم موجودہ وفاقی حکومت کے ساتھ مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال نے بھی قرارداد کی مخالفت کی تھی۔

مسلم لیگ (ن) کی گزشتہ حکومت میں یوم اقبال کے موقع پر تعطیل ختم کردی گئی تھی ، سابقہ حکومتی جماعت کا موقف تھا کہ پاکستان میں سالانہ عام تعطیلات کی تعداد دنیا کے ترقی یافتہ ممالک سے کہیں زیادہ ہے، ایک دن کام بند ہونے سے اربوں روپے کا نقصان ہوتا ہے جو براہ راست قوم پر اثرا نداز ہوتا ہے۔

قومی اسمبلی میں قرارداد پیش ہونے پر احسن اقبال کا کہنا تھا کہ علامہ اقبال کے احترام میں چھٹی کی جائے توغلط ہوگا، علامہ اقبال کا ادب ہم سب کے دل میں ہے ، علامہ اقبال توکہتےتھے کہ دن کے24 گھنٹے، اور ہفتے کے ساتوں دن محنت کرنی چاہیے۔

تاہم سندھ حکومت نے سال رواں کے آغاز پر جو سالانہ تعطیلات کا شیڈول جاری کیا تھا ، اس میں اقبال ڈے کو اسکولوں میں تعطیل کا دن قرار دیا گیا تھا ۔ شیڈول میں لکھا ہے کہ 14 اگست ، یومِ پاکستان اور عید میلاد النبیﷺ پر تعلیمی اداروں میں تقاریب کا انعقاد کیا جاسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں