The news is by your side.

Advertisement

سگریٹ نوشی، ترک صدر کا پیغام

انقرہ: ترک صدر رجب طیب اردوان نے سگریٹ نوشی چھوڑنے سے متعلق خصوصی دن کے موقع پر پیغام جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ اپنے چاہنے والوں کو نہیں بلکہ سگریٹ نوشی ترک کریں۔

تفصیلات کے مطابق صدر اردوان نے نیشنل نو اسموکنگ ڈے کے موقع پر ایک با معنی پیغام جاری کیا ہے، انھوں نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر جاری پیغام میں کہا آئیے مل کر ایک نیا آغاز کرتے ہیں اور اپنے چاہنے والوں سے نہیں، سگریٹ نوشی سے کنارہ کشی اختیار کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ ترکی میں 9 فروری کو تمباکو نوشی کے خطرات کی طرف توجہ مبذول کرانے کے لیے نو اسموکنگ کا قومی دن منایا جاتا ہے۔ اس موقع پر ترک صدر نے عوام سے سگریٹ نوشی ترک کرنے کی اپیل کی۔

اردوان نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر اپنے پیغام میں گزشتہ ایک برس کے دوران سگریٹ اور تمباکو نوشی سے مرنے والوں کے حوالے سے ایک ویڈیو بھی جاری کی ہے، جو دنیا بھر میں کرونا سے اموات، ٹریفک حادثات، قتل و غارت اور جنگوں میں ہونے والے جانی نقصان کے مقابلے میں سگریٹ نوشی سے ہونے والے جانی نقصان کے زیادہ ہونے کی تشویش ناک عکاسی کرتی ہے۔

خیال رہے کہ دنیا بھر میں عالمی نو ٹوبیکو ڈے 31 مئی کو منایا جاتا ہے، 2021 میں یہ دن پیر کو آ رہا ہے۔

ایک رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ تمباکو نوشی سے سالانہ طور پر کرونا وائرس سے بھی تین گنا زیادہ لوگ ہر سال ہلاک ہوتے ہیں۔ ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ دنیا بھر میں اربوں لوگ ایکٹو اسموکرز ہیں، جن میں سے ہر 2 میں سے ایک شدید بیمار ہو کر مرجاتا ہے، یہ کینسر جیسے موذی مرض کا سب سے اہم رسک فیکٹر ہے، اور کینسر سے ہر سال عالمی سطح پر 80 لاکھ لوگ مرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں