The news is by your side.

Advertisement

نوکیا 106، جدید فیچرز اور طاقتور بیٹری کے ساتھ متعارف

موبائل کی بیٹری ایک بار چارج کر کے اسے 21 روز تک چلایا جاسکتا ہے

لاس ویگاس: موبائل فون بنانے والی مشہور کمپنی نوکیا نے اپنے ایک اور سیٹ کو جدید انداز سے متعارف کرادیا جو ایک بار چارج کرنے کے بعد 21 دن تک چلنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق موبائل فون کے بڑھتے ہوئے رجحان کو مدنظر رکھتے ہوئے کمپنیوں کی جانب سے صارفین کو متوجہ کرنے کے لیے نت نئے فیچرز والے موبائلز متعارف کرائے جاتے ہیں تاکہ مارکیٹ میں ساکھ کو بحال رکھا جاسکے۔

نوکیا کمپنی کے ساتھ کام کرنے والے ادارے ایچ ایم ڈی گلوبل نے 2013 میں متعارف کرائے گئے فون ’نوکیا 106‘ کو جدید فیچرز کے ساتھ ایک بار پھر پیش کردیا۔

نوکیا کے نئے ماڈل کو ’2018-106‘ کا نام دیا گیا ہے جسے رواں ماہ کے آخر تک سب سے پہلے روس میں فروخت کے لیے پیش کیا جائے گا۔

کمپنی کی جانب سے 106 میں 1.8 انچ کا ایل سی ڈی سپلے دیا گیا جبکہ اس میں 6261 ایم ٹی کا پراسیسر ، 4 گیگا بائٹ ریم اور اتنی ہی اسٹوریج کی جگہ فراہم گئی ہے۔

ایم ایچ ڈی گلوبل کے ترجمان کا کہنا تھا کہ ’نوکیا 106 کے نئے ماڈل میں 500 سے زائد ایس ایم ایس اور 2 ہزار نمبرز محفوظ کیے جاسکتے ہیں جبکہ اس میں اسنیک گیم پہلے سے موجود ہے‘۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ ’فون میں 800 ایم اے ایچ کی بیٹری دی گئی جو ایک بار چارج ہونے کے بعد 21 دن تک موبائل کو چلا سکتی ہے جبکہ فون پر مسلسل 15 گھنٹے تک بات چیت کرنا بھی ممکن ہے‘۔

نوکیا 106 ڈوئل سم ہے یعنی صارف بیک وقت دو نمبرز ایک ساتھ چلا سکتا ہے جبکہ اس میں میموری کارڈ لگانے کے لیے علیحدہ سے سلاڈ بھی موجود ہے۔

کمپنی کی جانب سے اس کی قیمت 1590 روبل مقرر کی گئی جو پاکستانی کرنسی کے حساب سے تقریباً 3 ہزار 200 روپے بنتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں