The news is by your side.

Advertisement

وزارت مذہبی امور نے ایران، عراق، شام کی زیارتوں کی پالیسی پر کام شروع کردیا

اسلام آباد: وزارت مذہبی امور نے ایران، عراق، شام کی زیارتوں کی پالیسی پر کام شروع کردیا، زیارت پالیسی کے تحت حج عمرہ کی مانند ٹور آپریٹرز ماڈل زائرین تیاری کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق زیارتوں کی پالیسی کی حج 2019 کے بعد کابینہ سے منظور لی جائے گی، پالیسی مرتب کرنے کا فیصلہ وزیر مذہبی امور پیر نور الحق قادری کی زیر صدارت اجلاس میں ہوا، جس میں مشیر برائے اوورسیز زلفی بخاری نے شرکت کی۔

اجلاس میں ایران، عراق زائرین کے لیے محرم سے پہلے کابینہ سے منظور لی جائے گی، نور الحق قادری نے کہا کہ شیعہ علماء کے ساتھ مل کر زیارتوں کی پالیسی مرتب کریں گے۔

وفاقی وزیر مذہبی امور نے کہا کہ زائرین حج عمرہ کی مانند زیارت پر جائیں گے، محرم کے دوران ایک لاکھ تک زائرین ایران، عراق جاتے ہیں۔

مزید پڑھیں: پاکستان کوآزاد فلاحی ریاست بنانا اس حکومت کی ترجیح ہے، نورالحق قادری

واضح رہے کہ چند ماہ قبل وفاقی وزیرمذہبی امورنورالحق قادری نے قومی علماء کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پیغام پاکستان قومی علماء کی بہت بڑی کامیابی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ مدارس کی بندش سے متعلق محض پروپیگنڈا کیا جا رہا ہے، مدارس کو بند کرنے کے کسی بھی پروپیگنڈے کاحصہ نہ بنیں۔

نورالحق قادری نے کہا تھا کہ ریاست مدینہ کے حوالے سے سفارشات علماء کا کام ہے، وزیراعظم نے اسلامی فلاحی ریاست کی بات کی، پاکستان کوآزاد فلاحی ریاست بنانا اس حکومت کی ترجیح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں