شمالی کوریا میزائل تنصیبات معائنہ کاروں کے لیے کھولنے پر تیار ہے، مائیک پومپیو pompeo
The news is by your side.

Advertisement

شمالی کوریا میزائل تنصیبات معائنہ کاروں کے لیے کھولنے پر تیار ہے، مائیک پومپیو

واشنگٹن: امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے کہا ہے کہ شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان بین الاقوامی معائنہ کاروں کو شمالی کوریا کی جوہری اور میزائل تنصیبات میں داخلے کی اجازت دینے پر تیار ہیں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے مختصر دورے کے دوران کم جونگ سے ملاقات کی تھی، انہوں نے بتایا کہ معائنہ کاروں کی ٹیم میزائلوں کے انجن ٹیسٹ کرنے کی تنصیب اور جوہری تجربات کے مقام کا دورہ کرے گی، یہ دورہ فریقین کے بیچ لوجسٹک امور پر اتفاق رائے ہونے کے فوری بعد کیا جائے گا۔

امریکی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ کم جونگ کی طرف سے گزشتہ ماہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو پیش کی گئی دوسری سربراہ ملاقات کی تجویز پر عمل کے سلسلے میں دونوں ممالک اتفاق رائے کے بہت قریب پہنچ گئے ہیں۔

شمالی کوریا میڈیا کے مطابق کم جونگ ان نے گزشتہ روز امریکی وزیر خارجہ کے ساتھ ہونے والی ملاقات کو فائدے مند اور شاندار قرار دیا ہے۔

دوسری جانب جنوبی کوریا کے سرکاری ادارے کے مطابق کم جونگ اور پومپیو جلد ازجلد ممکنہ وقت میں شمالی کوریا کے سربراہ اور امریکی صدر کے درمیان ملاقات کے انتظامات پر متفق ہوگئے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق کم جونگ نے مائیک پومپیو کے ساتھ مثبت انداز سے جزیرہ نما کوریا میں بدلتی صورتحال کا جائزہ لیا، اس دوران جوہری ہتھیاروں کی تلفی کا معاملہ حل کرنے اور دو طرفہ اہمیت کے امور کے حوالے سے تجاویز تفصیلی طور پر زیر بحث آئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں